آلرژی به بادام زمینی با پوست آستانه بیشتر در دختران سفید پوست دیده میشود

بادام زمینی با پوست آستانه عمدتا حاوی چربی غیراشباع است که به عنوان “چربی خوب” شناخته می شود.

آلرژی به بادام زمینی

بروز آلرژی به بادام زمینی در ایالات متحده به طور قابل توجهی افزایش یافته است. برخی از آلرژی های بادام زمینی نگرانی های بسیار جدی برای سلامتی هستند.

قبل از انجام هر یک از این فعالیت ها، از هرگونه آلرژی در کلاس یا مدرسه خود و اقدامات لازم برای جلوگیری از واکنش های آلرژیک آگاه باشید.

در وب سایت هیئت ملی بادام زمینی به حقایق سرگرم کننده بیشتری در مورد بادام زمینی دسترسی پیدا کنید.

از دانش آموزان خود بپرسید که آیا می توانند به شما ب گویند پروتئین برای بدنشان چه می کند. به دانش آموزان اجازه دهید تا از دانش قبلی خود استفاده کنند تا تشخیص دهند که پروتئین به ساخت و ترمیم عضلات در بدن آنها کمک می کند.

از دانش آموزان خود بپرسید: “چه نوع غذاهایی حاوی مقدار زیادی پروتئین هستند؟”

دانش آموزان احتمالاً محصولات گوشتی مختلفی را فهرست می کنند. گوشت از حیوانات تهیه می شود و پروتئین فراوانی دارد. از دانش آموزان خود بپرسید که آیا می توانند به یک غذای غنی از پروتئین که از یک گیاه می آید فکر کنند.

اگر دانش‌آموزان نمی‌توانند حدس بزنند، برخی یا همه سرنخ‌های زیر را به آنها بدهید تا زمانی که کره بادام زمینی را حدس بزنند: این غذا را می توان روی نان پخش کرد.

بسیاری از مردم دوست دارند آن را با سیب، کرفس یا موز بخورند. از پختن و له کردن نوع خاصی از آج  یل به دست می آید تا بافتی صاف و کرمی پیدا کند. با استفاده از این غذا، ژله و نان می توانید  درست کنید.

به دانش آموزان خود توضیح دهید که کره بادام زمینی منبع خوبی از پروتئین در رژیم غذایی ما است. فرآوری شده یا از بادام زمینی تهیه می شود. امروز، دانش آموزان شما در مورد بادام زمینی یاد می گیرند!

اطلاعات موجود در بخش پیشینه ارتباطات کشاورزی این درس را با صدای بلند برای دانش آموزان بخوانید. درک دانش آموزان را با پرسیدن سوالات ارزیابی بررسی کنید.

برگه فعالیت گیاه بادام زمینی را در اختیار دانش آموزان قرار دهید. به صورت گروهی، قسمت های گیاه بادام زمینی را برچسب بزنید.