از صابون قارچ گانودرما بیز استفاده کنید تا جوانی شما جاودان شود

صابون قارچ گانودرما بیز از DHC به از بین بردن ناخالصی های صورت کمک می کند. سرشار از آنتی اکسیدان ها و روغن میوه زیتون است که به کاهش علائم پیری کمک می کند.

همچنین سرشار از عصاره آب برگ آلوئه است که تضمینی برای پوستی هیدراته شده بدون به خطر انداختن رطوبت طبیعی پوست شما است. برای استفاده از این صابون کف دست خود را ایجاد کرده و روی صورت ماساژ دهید تا میزان کف آن افزایش یابد و پوست شما تمیز شود.

این صابون گیاهی دست ساز The Healing Tree با خواص روغن درخت چای، زغال چوب بامبو، روغن نارگیل و کره شی دم کرده است. برای پوست های مستعد آکنه مناسب است. صابون پوست را عمیقا تمیز می کند تا آلودگی، سلول های مرده پوست و سموم را از بین ببرد. پوست را سم زدایی کرده و آن را صاف و نرم می کند.

دلایلی که باعث چرب شدن پوست می شود غده چربی زیر منافذ پوست سبوم یا روغن طبیعی تولید می کند. به طور ایده آل به حفظ سلامت و آبرسانی پوست کمک می کند. با این حال، برخی از افراد چربی اضافی تولید می کنند و بنابراین پوست چرب دارند. می تواند به دلایل زیر باشد.

محیط: هوای گرم و رطوبت ممکن است باعث شود پوست شما چربی بیشتری ترشح کند. بنابراین، در ماه های تابستان، ممکن است تمایل به داشتن پوست چرب داشته باشید و در ماه های زمستان، ممکن است پوست شما خشک شود.

ژنتیک: اگر یکی از والدین شما پوست چرب داشته باشد، ممکن است از طریق ژن ها منتقل شود و ممکن است غدد چربی بزرگی داشته باشید که چربی بیشتری از حد معمول ترشح می کنند.