اسباب بازی آشپزخانه زرین که زبان انگلیسی هم آموزش می دهد

مزایای بی شماری وجود دارد که کودک شما می تواند از بازی با اسباب بازی آشپزخانه زرین ، از افزایش توانایی شناختی و مهارت های حل مسئله گرفته تا افزایش دایره لغات خود و حتی انتخاب غذاهای سالم، به دست آورد. به علاوه آنها بارهای سرگرم کننده هستند.

ایفای نقش های خلاقانه راهی عالی برای بچه ها برای استفاده از تخیلشان است. کودکان می توانند با ایجاد منوهای عالی خود و کاوش در موقعیت ها و روابط که سناریوها را تصور می کنند و آنها را اجرا می کنند، سرگرمی زیادی داشته باشند.

بازی به این روش همچنین می‌تواند به رشد مهارت‌های اجتماعی کودکان کمک کند، حتی اگر با بچه‌های دیگر بازی نمی‌کنند و خودشان را به جای دیگران می‌گذارند و شروع به تصور اینکه آن شخص چگونه فکر و احساس می‌کند، همدلی می‌کنند.

و به آنها اجازه می دهد تا مهارت های زندگی ارزشمندی مانند بریدن، تمیز کردن و انتخاب غذای سالم را تمرین کنند.

هنگامی که آنها با هم بازی می کنند، کودکان در مورد اشتراک گذاری، نوبت گرفتن یاد می گیرند و توانایی خود را برای کار گروهی توسعه می دهند. آنها باید با یکدیگر صحبت کنند تا تصمیم بگیرند چه کسی کدام نقش را بر عهده خواهد گرفت و داستان چگونه خواهد بود.

داستان سرایی همچنین بخش مهمی از ایفای نقش و کلیدی در توسعه افکار روایی، واژگان و مهارت های زبانی است. با بچه‌های کوچک‌تر، مخصوصاً یک آشپزخانه بازی که به خوبی با غذای بازی چوبی مجهز شده است.

به شما امکان می‌دهد در مورد رنگ‌ها و اعداد، نام غذاها، کارهایی مانند برش و مخلوط کردن، متضادها و سایر صفت‌ها صحبت کنید.

بازی همچنین اصلی ترین روشی است که بچه های کوچک همه چیز را از توانایی در دست گرفتن مداد گرفته تا توانایی حل مشکلات پیچیده توسعه می دهند.

اقدامات ساده ای مانند هم زدن، هم زدن و برش دادن برای مهارت های حرکتی ظریف و انتخاب اندازه تابه، پیدا کردن چیز دیگری برای استفاده در زمانی که بشقاب ندارند عالی هستند.