بازار صادرات کرکره برقی اتوماتیک تیغه

امروزه استفاده از کرکره برقی اتوماتیک به عنوان جایگزین بسیار مناسب درب های قدیمی به علت داشتن زیبایی فوق العاده و بالا بودن امنیت آنها و همچنین راحتی و سادگی بالای این درب ها هنگام باز و بسته کردن از اهمیت بسزایی برخوردار می باشد، بازار صادرات کرکره برقی اتوماتیک تیغه با توجه به سبک مدرن و زیبایی منحصربه فرد و همچنین کارایی بالا از رونق بالایی برخوردار می باشد.

بازار صادرات کرکره برقی اتوماتیک تیغه

مشخصات فنی کرکره برقی اتوماتیک

مشخصات فنی کرکره برقی اتوماتیک از مهمترین نکات حائز اهمیت در خصوص خرید کرکره برقی اتوماتیک، توجه به مشخصات فنی کالا نظیر نوع تیغه، نوع موتور و سایز و ابعاد و میزان کیفیت متریال های اولیه ساخت و تولیدکالا و همچنین نوع تجهیزات و تکنولوژی های به کاررفته در ساخت و تولید محصول می باشد.

موتور و کنترل باکس کرکره برقی اتوماتیک یکی از اصلی ترین ارکان تشکیل دهنده کرکره برقی می باشد، که کیفیت و مدل آن نقش تعیین کننده بسزایی در افزایش کارایی و طول عمر کرکره برقی دارد.

اگر قصد بازسازی درب های مغازه و یا فروشگاه خود را دارید و یا از کرکره های قدیمی که برای باز و بسته کردن احتیاج به زمان و انرژی بالایی دارند خسته شده اید، کرکره برقی های اتوماتیک تیغه ای انتخابی بسیار مناسب جهت حل این مشکلات می باشد.

از دیگر مزایای استفاده از کرکره برقی اتوماتیک می توان به تسریع در امر فرآیند باز و بسته کردن درب، ایجاد نمای جالب و زیبا، افزایش طول عمر درب و بالا رفتن ضریب اطمینان از امنیت مکان نصب کرکره می باشد.

نکته:

جهت افزایش راندمان و کارایی بهتر تیغه های درب اتوماتیک و کاهش اصطکاک بین تیغه ها بهتر است سالی ۱ الی ۲ بار بسته به میزان باز و بسته کردن در از گازوئیل یا گریس مخصوص جهت روانسازی حرکات تیغه ها استفاده نمایید.

مرکز پخش کرکره برقی اتوماتیک تیغه

مرکز پخش کرکره برقی اتوماتیک تیغه جهت تهیه باکیفیت ترین و مرغوب ترین کرکره برقی اتوماتیک تیغه با قیمت مناسب می توانید از طریق مرکز پخش کرکره برقی به صورت مستقیم و بدون واسطه اقدام بفرمایید.

در رابطه با جنس و ساختار تیغه کرکره برقی، این قطعه در ۴ مدل زیر طبقه بندی می شود:

  • تیغه کرکره برقی دوجداره: این تیغه ها از استحکام بالایی برخوردار بوده و به دلیل عدم روغن کاری کاربرد بیشتری دارند.
  • تیغه کرکره برقی رول فرمینگ: از خصوصیات بارز این تیغه ها عایق و بی صدا بودن آن است، اما در برابر ضربات و فشار از مقاومت کمتری نسبت به تیغه های دوجداره برخوردار می باشد.
  • تیغه کرکره برقی پلی کربنات: این تیغه ها در برابر حرارت، اشتعال، ضربه و خط و خش مقاومت بالایی داشته و از آنها جهت تولید کرکره پنجره، پارکینگ و مراکز تجاری و صنعتی استفاده می شود.
  • تیغه کرکره فولادی: از مهمترین مزیت های این نوع تیغه ها غیر قابل نفوذ بودن و ضدسرقت بودن این کرکره ها بوده اما به علت وزن سنگین و سر و صدای زیاد و زنگ زدگی بالای قطعات آن استفاده از این کرکره ها توصیه نمی شود.