با افزایش تولید کیسه فریزر چسبی زمین تنها بیست سال دیگر وجود دارد

نگهداری کیسه فریزر چسبی . کویل های کندانسور را تمیز کنید و فریزرها را در صورت نیاز یخ زدایی کنید. مقدار مواد غذایی در فریزر یک فریزر کامل برای حفظ دمای 0 درجه، برق کلی کمتر و همچنین برق کمتری به ازای هر پوند غذا مصرف می کند.

گردش مواد غذایی. از آنجایی که هزینه نگهداری مواد غذایی در فریزر روزانه افزایش می یابد، هزینه نگهداری مواد غذایی برای مثال در شش ماه ذخیره شده کمتر از هزینه نگهداری یک سال خواهد بود.

هزینه بسته بندی، از جمله ظروف قابل استفاده مجدد، از 2 تا بیش از 6 سنت در هر پوند متغیر است. ظروف سفت، مانند کارتن های پلاستیکی یا ظروف شیشه ای، در ابتدا هزینه بیشتری دارند، اما نه زمانی که در طول استفاده چندین ساله تقسیم شوند.

هزینه آب و سوخت مورد استفاده در شستشو، بلانچ کردن و سرد کردن غذاها با هزینه های منطقه این کالاها و شیوه های فردی متفاوت است. یک مطالعه این هزینه را کمتر از نیم درصد به ازای هر پوند غذا تخمین زد.

هزینه مواد افزوده شده نیز با مقدار و مقداری که اضافه می شود متفاوت است. مواد افزوده شده ای که باید در نظر گرفته شود شامل شیرین کننده هایی مانند شکر و عسل و عوامل ضد تیرگی مانند اسید سیتریک و اسید اسکوربیک است. سبزیجات و بسیاری از میوه ها به خوبی بدون مواد افزودنی منجمد می شوند.

به عنوان مثال، هزینه کارکرد یک فریزر یخ زدایی دستی 15 فوت مکعبی، ظرفیت 525 پوند، خریداری شده جدید، با گردش مالی 525 پوندی در سال، در جدول 1 آورده شده است.

هزینه محصول و هر مورد را اضافه کنید. مواد را به مثال جدول 1 اضافه کرد تا هزینه واقعی مواد غذایی که با انجماد در خانه نگهداری می شود را بدست آورید.

این مثال فرض می کند که غذا یک سال در یک فریزر کامل نگهداری می شود. عمر نگهداری کوتاه تر، هزینه عملیاتی هر پوند غذا را کاهش می دهد و فریزر کمتر آن را افزایش می دهد.