با فروش درب ضد سرقت ترک اصل دو لنگه صاحب قصر شوید

یک قفل کلید نصب کنید. افزودن یک قفل اضافی امنیت بیشتری را در زمانی که در خانه هستید فراهم می کند. قفلی که نیاز به کلید دارد گاهی اوقات “قفل زبانی فقط خروجی” نامیده می شود، به این معنی که قفلی که به کلید خارجی نیاز ندارد.

ممکن است از بیرون به وضوح روی در قابل مشاهده باشد اما بدون شکستن در، چهارچوب یا خود قفل نمی توان وارد شد. اگرچه این اقدام امنیتی فوراً در زمانی که شما دور هستید سودی نخواهد داشت، دیدن آن ممکن است مزاحم را از امتحان کردن در منصرف کند.

درهای کشویی را ببندید. بهترین راه برای ایمن سازی درب ضد سرقت ایرانی طرح ترک های کشویی نصب قفل های کلیددار در بالا و پایین آن ها است.همچنین می توانید میله ای بسازید یا بخرید که از چهارچوب تا مرکز درب کشیده شود تا از حرکت درب جلوگیری کند.

یک چوب (مانند یک رولپلاک چوبی ضخیم) در قسمت پایینی در قرار دهید تا حداقل از باز شدن آن جلوگیری کنید. صرف نظر از اینکه از چه روشی استفاده می کنید، بهتر است شیشه را همانطور که در مرحله قبل توصیه شد با ورق های پلی کربنات تقویت کنید.

حفاظ های سیلندر را در اطراف سیلندرهای قفل نصب کنید. سارقان گاهی اوقات می توانند سیلندرهای قفل را با چکش، آچار مهره ای یا وانت بردارند یا به آن آسیب برسانند. این سیلندرها را با صفحات محافظ فلزی یا حلقه های محافظ در هر طرف درب محافظت کنید. صفحات محافظ را با چفت های سر گرد نصب کنید تا از باز شدن آنها جلوگیری کنید.

قرار دادن حلقه های چرخان آزاد در اطراف سیلندرها از استفاده از آچار مهره ای برای خم شدن سیلندر جلوگیری می کند. بسیاری از قفل ها قبلاً با این گزینه ها ارائه می شوند، اما اگر قفل شما آنها را ندارد، می توانید آنها را خریداری کنید.