تسهیل تعامل و تبادل اطلاعات با صنعت چوب

مرکز آموزش و منابع چوب روسی (WERC) درخواست‌هایی را برای پروژه‌های نمایشی به اشتراک گذاشتن هزینه می‌پذیرد که به WERC در انجام مأموریت خود برای تسهیل تعامل و تبادل اطلاعات با صنعت محصولات جنگلی کمک می‌کند و فرصت‌هایی را برای تولید پایدار محصولات جنگلی در چوب سخت شرقی افزایش می‌دهد.

پیش بینی می شود بودجه پیش بینی شده در این سال مالی تقریباً 1 میلیون دلار باشد، مبلغ نهایی زمانی تعیین می شود که خدمات جنگلی بودجه رسمی خود را برای سال مالی 2008 دریافت کند.

پدرخواست های تکمیل شده در تاریخ 4 فوریه 2008 یا قبل از آن به WERC ارائه می شود، اولویت با پروژه هایی است که یک یا چند مورد از موارد زیر را انجام دهند:

حفظ رقابت پذیری اقتصادی صنایع اولیه و ثانویه چوب روسی خشک سخت، به عنوان مثال می توان به تشویق به پذیرش فناوری جدید برای بهبود رقابت و سودآوری اشاره کرد.

اطلاعات و فن آوری در مورد پردازش، بازاریابی و مهارت های مرتبط با کسب و کار را به مشاغل موجود و نوظهور درگیر در توسعه و تولید محصولات چوبی بیاورید.

اطلاعات و فناوری را به مشاغل موجود و در حال ظهور که بر استفاده از چوب شهری، کاهش سوخت های خطرناک، گزینه های استفاده برای بهبود سرپرستی، سلامت جنگل یا استفاده از زیست توده چوبی کم ارزش تمرکز دارند، بیاورید.

توسعه فناوری و بازارها برای رسیدگی به مسائل اضطراری (جهانی یا داخلی) از جمله: 1.) پاکسازی گیاهی مواد بسته بندی چوب، هیزم و محصولات مشابه برای حذف این مسیرها برای حمل و نقل آفات حشرات و بیماری ها، و 2.) توسعه بازارها برای و استفاده از افزایش های پیش بینی نشده در حجم چوب شهری و روستایی به دلیل حوادثی مانند ورود آفات جدید (به عنوان مثال EAB) و رویدادهای آب و هوایی (مانند گردباد، طوفان یخ).

افزایش استفاده پایدار از زیست توده چوب الوار روسی برای رفع نیازهای انرژی و مواد خام کشورمان، مثال‌ها شامل مشارکت‌های دولتی/خصوصی برای استفاده از بیومس چوبی در گرمایش و سرمایش، انرژی فرآیند، تولید همزمان، سیستم‌های انرژی منطقه‌ای و تولید سوخت جامد و مایع است.

پروژه ها همچنین چوب روسی شیراز ممکن است بازارهای محلی و زیرساخت های صنعت جنگل را از طریق افزایش استفاده از زیست توده چوبی برای انرژی و محصولات با ارزش افزوده توسعه یا حفظ کنند.

ارائه اطلاعات کلیدی برای پرداختن به جنبه های اقتصادی، اجتماعی و زیست محیطی تولید و استفاده از زیست توده چوبی: از جمله منابع پایدار، تکنیک های برداشت، مدیریت جنگل، توسعه مزارع، و پیامدهای زیست محیطی.

  • منابع:
    1. WOOD EDUCATION AND RESOURCE CENTER COMPETITIVE GRANTS AVAILABLE
  • تبلیغات: 
    1. راهکار فرمانده ارتش برای سرکوب اغتشاشگران
    2. ماجرای قتل عام پولدارها یک جهان را شاد کرد
    3. چگونه یک آجر سفالی توانست دنیا را متحول کند؟!
    4. با مصرف پرتغال خونی از سرطان خون جلوگیری کنید