توزیع درب و پنجره upvc طرح چوب بلوط

توزیع درب و پنجره upvc طرحدار نیازمند تخصص کافی می باشد، از این رو خریداران در هنگام خریداری این محصولات از اطلاعات توزیع کنندگان این محصولات بهره برده و با توجه به سلیقه خود، هر کدام از این درب و پنجره ها را در طرح های مخصوص خریداری می نمایند، یکی از طرح های پرفروش که این روزها در بازار فروش آن بسیار رونق یافته است درب و پنجره upvc طرح چوب میباشد که به کار بردن آن در منازل، زیبایی خانه های شما را دوچندان می نماید.

توزیع درب و پنجره upvc طرح چوب بلوط

تقسیم بندی درب و پنجره براساس طرح

تقسیم بندی درب و پنجره براساس طرح

پنجره های دوجداره مورد تولید در تولیدی های این محصولات بر اساس سایز و اندازه و همچنین نحوه باز و بسته شدن شان دارای تقسیم بندی های مختلفی هستند، از این رو افرادی که قصد خریداری این محصولات را دارند می توانند بسته به نیاز و سلیقه خود اقدام به خریداری هرکدام از این طرح ها نمایند.

پنجره ها ممکن است دارای طراحی ساده و پیچیده باشند، پنجره های ساده مانند پنجره های معمولی باز و بسته می گردند و دارای قابلیت های دیگری نیستند، اما پنجره‌ هایی نیز وجود دارند که به صورت کشویی باز و بسته می گردند و استفاده از آنها بسیار راحت می باشد.

یک مدل دیگر از پنجره های دوجداره وجود دارد که جهات باز شدن مختلفی دارند و حتی می توان از آن ها به عنوان هواکش نیز استفاده نمود، این طرح ها طرفداران بیشتری نسبت به سایر طرح‌های دیگر دارا می باشند.

از دیگر طرح های پنجره های دوجداره می توان به طرح کلاسیک و سنتی اشاره نمود که یادآور پنجره‌ های کلاسیک هستند و از زیبایی بی نظیری برخوردار می باشند، اگر علاقمند به خانه‌ های سبک کلاسیک هستید می توانید از این پنجره ها در منازل خود استفاده نمایید.

پنجره های دوجداره دارای یک طرح تمام شیشه نیز هستند که به دلیل سادگی خاصی که دارند مورد توجه اغلب خریداران واقع گردیده اند و در مناطق بسیاری استفاده می گردند.

مقایسه قیمت درب و پنجره طرح دار با ساده

مقایسه قیمت درب و پنجره طرح دار با ساده

خریداران هر کدام از طرح های مختلف پنجره های دوجداره به خصوص پنجره طرح چوب بلوط می توانند با بخش فروش مجموعه ما تماس گرفته و از قیمت درب و پنجره طرح دار و یا حتی درب و پنجره ساده به صورت جداگانه مطلع گردند و سپس با راهنمایی های تخصصی کارشناسان ما اقدام به مقایسه قیمت هر دو محصول نموده و در نهایت انتخاب خود را نهایی کنند.

خریداران پس از انتخاب طرح مورد نظر خود می‌توانند آنها را سفارش داده و در موعد مقرر در مقصد مورد نظر خود در بسته بندی های کاملا ایمن و مطمئن دریافت نمایند.

به طور کلی قیمت درب و پنجره های مورد عرضه در مجموعه ما به قدری مناسب است که اغلب خریداران از آنها رضایتمند بوده و جزو مشتریان دائمی ما گشته اند.