تولیدی درب و پنجره یو پی وی سی در کرج

با توجه به اینکه امروزه استقبال از درب و پنجره یو پی وی سی خیلی زیاد شده است، خوب است بدانید که در حال حاضر تولیدی این محصولات در کرج در تلاش است که انواع درب و پنجره upvc استاندارد را در حجم زیادی تولید کند و با بهترین قیمت در اختیار خریداران آن قرار دهد.

این تولیدی که از سابقه فعالیت درخشانی بهره می‌برد در جلب رضایت همه خریداران درب و پنجره یو پی وی سی کرج پیشتاز است.

تولیدی درب و پنجره یو پی وی سی در کرج

روش تعویض درب و پنجره قدیمی با upvc

روش تعویض درب و پنجره قدیمی با upvc

امروزه به دلیل افزایش ساخت و ساز و عبور مرور خودرو های غول پیکر در سطح شهر آلودگی صوتی به طرز چشمگیری افزایش یافته است و در کنار آن همواره افراد در معرض خطر آلاینده های مضر قرار دارند. به همین سبب در حال حاضر افراد زیادی به خرید و نصب پنجره و انواع درب یو پی وی سی علاقه دارند. این پنجره راه حلی عالی برای جلوگیری از ورود آلودگی صوتی و انواع آلاینده های دیگر به داخل منزل است.

برخی از افراد بر این باورند که جایگزین کردن پنجره و درب یو پی سی با درب و پنجره های قدیمی غیر ممکن و یا هزینه بر است و با همین تصور خود را از  نصب درب پنجره  upvc جدید محروم می‌کنند. روش تعویض درب و پنجره دوجداره به این صورت است که؛

  1. ابتدا شما باید  اندازه درب و پنجره قدیمی خود را به خاطر بسپارید تا در حین خرید بتوانید دقیقا درب و پنجره ای با همان اندازه های قبلی تهیه کنید.
  2. برای تعویض درب و پنجره های کهنه لازم نیست که آنها را تخریب کنید و تنها کافی است که پرده های را باز کنید و اطراف پنجره را از لوازم خانه خالی کنید.
  3.  در این مرحله شما باید تمام ستون های افقی و عمودی قاب درب و پنجره را با استفاده از فرز ببرید تا تنها فریم قدمی پنجره و درب قدیمی در داخل دیوار باقی بماند.
  4. حالا می‌توانید پنجره و درب درجه یک دوجداره را با استفاده از پیچ های محکم نصب کنید و برای همیشه از شر سروصدای بیش از حد، گرد و غبار  و انواع آلودگی خطرناک در امان بمانید.

قیمت نهایی درب و پنجره یو پی وی سی جدید

قیمت نهایی درب و پنجره یو پی وی سی جدید

یکی از نکاتی که همواره برای خریداران انواع درب و پنجره  مدرن پو پی وی سی دوجداره اهمیت دارد، قیمت نهایی این محصولات است. خوب است بدانید که نرخ این محصولات با توجه به مواردی خاصی چون؛ میزان استقبال مشتریان،  میزان تولید درب و پنجره  upvc مدرن، نحوه خرید و فروش این محصولات و غیره تعیین می‌شود.

خوشبختانه طبق بررسی های انجام شده باید بگوییم که قیمت درب و پنجره درجه یک و استاندارد  upvc جدید بسیار مناسب است.