تولید درب و پنجره upvc سه جداره در گرگان

تولید درب و پنجره upvc سه جداره در گرگان و دیگر شهرستان ‌های ایران به حدی انجام می ‌شود که امروزه در صنعت ساختمان سازی از این محصولات بیشترین استفاده می ‌شود.  تولید این محصولات بر مبنای آخرین تکنولوژی ها صورت می پذیرد و معمولاً قابلیت ‌هایی در آنها ایجاد می گردد که نمونه های گذشته از آن بی بهره هستند. درب و پنجره های سه جداره به عنوان عایق صوتی بیشترین عملکرد را دارند.

تولید درب و پنجره upvc سه جداره در گرگان

آشنایی با روند تولید درب و پنجره upvc

آشنایی با روند تولید درب و پنجره upvc در راستای آشنایی با روند تولید درب و پنجره های upvc به موارد بسیار زیادی برخورد می‌ کنیم.  روند تولید این محصولات به کمک پروفیل های یو پی وی سی انجام می ‌شود که نقش بسزایی در بالا بردن کیفیت آن ها دارند.

در بخش تولید این نوع درب و پنجره با توجه به ابعاد دریافتی از واحد های بازرگانی، پروفیل های یو پی وی سی و زاور های درب و پنجره سه جداره برش داده می ‌شود و آنها را با فارسی بر می کنند. سپس به کمک دستگاه های مخصوصی، شیار آب آن را تعبیه و قسمت مربوط به دستگره درب و پنجره را سوراخ کاری می نمایند و بعد از این مراحل از گالوانیزه تقویت شده در داخل قطعات پروفیل استفاده می ‌شود و آن را به کمک پیچ محکم می کنند.

بعد از تمام شدن فرایند قراردادن گالوانیزه در پروفیل های پی وی سی، این محصولات به ایستگاه جوش برده می ‌شوند و توسط دستگاه های ویژه به یکدیگر متصل می شوند. ایستگاه جوش مهمترین قسمت فرایند تولید درب و پنجره یو پی وی سی است که مهمترین نقش را در بالا بردن کیفیت این محصول دارد.

در مرحله آخر پروفیل های یو پی وی سی به هم متصل شده در دستگاه های پولش، پاک می شوند و در مرحله آخر نسبت به یراق بندی درب و پنجره اقدام می کنند.

نحوه قیمت گذاری درب و پنجره در بازار

نحوه قیمت گذاری درب و پنجره در بازار برند های زیادی در شهر های مختلف ایران به تهیه و تولید درب و پنجره سه جداره مشغول هستند. درب و پنجره گرگان در بازار دارای کیفیت بالایی هستند.

نحوه قیمت گذاری درب و پنجره گرگان در بازار وابسته به نوع متریال های مورد استفاده برای تولید این محصول و همچنین وابسته به سایز و ابعاد درب و پنجره  است.

علاوه بر این موضوع در نحوه قیمت گذاری این محصولات نوع خرید آنها نیز مورد توجه قرار می گیرد. به نحوی که اگر با روش مستقیم نسبت به تهیه  این محصول اقدام نمایید، طبیعتاً قیمت پایین تر از آن نسبت به بازار های حضوری در اختیار شما قرار داده می شود.