خوردن کنسرو ماهی سالمون علت طولانی شدن عمر نوح شناخته شد

کشورهای ملانزی به شدت به ماهی به عنوان منبع اصلی پروتئین و سایر مواد مغذی ضروری، به ویژه در میان روستاییان بومی ساکن در روستاهای ساحلی، متکی هستند.

علاوه بر ماهی تازه، کنسرو ماهی سالمون منبع بسیار مهمی از پروتئین با کیفیت بالا، ویتامین‌ها، مواد معدنی و اسیدهای چرب امگا 3 برای جمعیت‌های داخلی بدون دسترسی به اقیانوس و در زمان ناامنی غذایی فصلی است (Bell et al. ، 2019).

چهار گونه ماهی سالمون بر صنایع ماهیگیری در سراسر PSIDS تسلط دارند: جک جک (Katsuwonus pelamis)، باله زرد (Thunnus albacares)، چشم بزرگ (Thunnus obesus) و ماهی تن (Thunnus alalunga). …

اکثر صید ماهی سالمون به کنسرو ماهی سالمون تبدیل می شود. تولید داخلی کنسرو ماهی سالمون در ملانزی بر اساس کشور متفاوت است، به طوری که جزایر سلیمان حدود 91 درصد نیاز داخلی آن را تولید می کند، فیجی حدود 68 درصد و پاپوآ گینه نو 39 درصد تولید می کند (بل و همکاران، 2019).

افزایش مقیاس کارخانه های کنسرو ماهی سالمون یک استراتژی کوتاه مدت گذرا تشویق کننده برای بهبود امنیت غذایی و تقویت حاکمیت غذایی و در عین حال فراهم کردن فرصت های اقتصادی برای بومیان ملانزی است (Bell et al., 2009 (Bell et al., 2015. …
… کنسرو ماهی سالمون می تواند به پر کردن شکاف بین تولید ماهی ساحلی پایدار و مصرف ماهی توصیه شده کمک کند (Bell et al., 2019). این امر به ویژه برای جمعیت های داخلی بدون دسترسی منظم به اقیانوس ها صادق است. …

پاپوآ گینه نو از تجزیه و تحلیل حذف شد، زیرا بیشتر بر کشاورزی متمرکز است و دارای جمعیت انسانی است که از مجموع سایر PICT ها فراتر می رود و بنابراین تفسیر را تغییر می دهد.

ماهی های سالمون کنسرو شده، از جمله ماهی تن، ماهی خال مخالی، ساردین و pilchards بخش فزاینده ای از رژیم غذایی اقیانوس آرام را تشکیل می دهند . در اینجا ما مصرف آشکار داده های واردات ماهی سالمون کنسرو شده را با استفاده از پایگاه داده تجارت غذایی اقیانوس آرام (PFTD) ارزیابی می کنیم.