دستورالعمل های غذایی ایالات متحده برای هلو

آنتی اکسیدان های طبیعی موجود در میوه ها و سبزیجات به حفظ بهترین عملکرد بدن شما کمک می کند، بنابراین مصرف رژیمی که میزان توصیه شده روزانه میوه و سبزیجات را برآورده می کند، یکی از بهترین راه ها برای دفاع قوی بدن در برابر بیماری ها است.

میوه ها و سبزیجات برای سلامتی هلو انجیری زعفرانی محافظت می کنند، زیرا در کاهش خطر بیماری عروق کرونر قلب، سکته مغزی و برخی سرطان ها مفید هستند.

آنها همچنین کالری کمی دارند که به جلوگیری از چاقی کمک می کند، یک عامل خطر مهم برای دیابت نوع 2، سرطان و بیماری های قلبی عروقی است.
خوردن میوه در روز — 1.5 فنجان برای زنان و 2 فنجان برای مردان، همانطور که توسط دستورالعمل های غذایی ایالات متحده توصیه شده است، برای سلامتی شما مفید است.

یک هلو زعفرانی هسته جدا متوسط ​​خام (147 گرم) 50 کالری، 0.5 گرم چربی، 0 گرم کلسترول و سدیم، 15 گرم کربوهیدرات، 13 گرم شکر، 2 گرم فیبر و 1 گرم پروتئین دارد، 6 درصد از نیاز روزانه شما به ویتامین A و 15 درصد نیاز روزانه به ویتامین C را تامین می کند.

یک هلو متوسط ​​​​همچنین حاوی 2 درصد یا بیشتر هلو درختی ارزش روزانه ویتامین E و K، نیاسین، فولات، آهن، کولین، پتاسیم، منیزیم، فسفر، منگنز، روی و مس است.

فواید هلو برای سلامتی
هلو کم کالری است (100 گرم فقط 39 کالری دارد) و فاقد چربی اشباع شده است، با این وجود، آنها مملو از ترکیبات، مواد معدنی و ویتامین های متعددی هستند که سلامتی را ارتقا می دهند.

هلو تازه منبع متوسطی از آنتی اکسیدان ها و ویتامین C است هلو قرمز که برای ساخت بافت همبند در بدن انسان لازم است، مصرف غذاهای غنی از ویتامین C به فرد کمک می کند تا در برابر عفونت ها مقاومت کند و به از بین بردن رادیکال های آزاد مضری که باعث برخی سرطان ها می شوند کمک می کند.

  • منابع:
    1. Health Benefits of Peaches: A Delicious Summer Fruit
  • تبلیغات: 
    1. لباسهای خود را به خوبی با هم ست کنی
    2. ضد سرقت کردن خودرو با استفاده از اسپیسر!
    3. نتیجه پرت شدن مبل راحتی از برج خلیفه چه شد
    4. با مصرف شیره انگور مغزتان را قدرتمند کنید