دفتر بله برون ترمه که موزیک پخش می کند

اگر علاقه مند به راه اندازی دفتر بله برون ترمه نویسنده خود هستید یا به تازگی کتاب جدیدی دریافت کرده اید و می خواهید چیزی متفاوت را امتحان کنید، برخی از این فعالیت های نوشتن را در طول زمان نوشتن خود بررسی کنید:

رایت آزاد. پنج دقیقه را صرف نوشتن آزادانه در مورد چیزی کنید که به نظر شما به ویژه خسته کننده است. بازنویسی کنید. صحنه ای از پروژه فعلی خود را از دیدگاه شخصیتی متفاوت بازنویسی کنید.

مجله. تمام کارهایی را که در طول ۲۴ ساعت کامل زندگی روزانه خود انجام می دهید، ثبت کنید. ژورنال نویسی به شما کمک می کند تا ایده هایی را از زندگی خود بگیرید و از آنها در داستان های خود استفاده کنید.

یادداشت بردارید. یک مکالمه عمومی را استراق سمع کنید و برای سخنرانان داستان های پس زمینه ابداع کنید.پیش نویس پست های وبلاگ. تصور کنید که یک وبلاگ نویس هستید و یک پست وبلاگ کوتاهی بنویسید که در آن چیزهایی را که فکر می کنید مردم باید بدانند را با جزئیات توضیح دهید.

طرح. هر یک از شخصیت های پروژه فعلی خود را ترسیم/doodle کنید.مطالعه کنید.

دفتر

در طول کارگاه یک نویسنده یادداشت برداری کنید، به طوری که همه بازخوردهای همسالان شما یک بار در یک مکان مناسب سازماندهی شود، زمانی که برای تجدید نظر می نشینید برای شما آماده است.

شخصیت های خود را بشناسید. با هر یک از شخصیت های خود “مصاحبه” انجام دهید – و از آنها سوالاتی بپرسید که پاسخ آنها را نمی دانید. فهرستی از چیزهای مورد علاقه شخصیت های خود تهیه کنید.

طوفان فکری. فهرستی از ایده های رمان و داستان کوتاه داشته باشید. نام هایی را که دوست دارید ضبط کنید. هنگامی که با نامی روبرو می شوید که به نظر می رسد قابل توجه است یا با یکی از شخصیت های شما مطابقت دارد، آن را در دفترچه یادداشت کنید.

برنامه بازاریابی نهایی خود را در نظر بگیرید. مواد بازاریابی برای آخرین کتاب خود طراحی کنید – از پوستر گرفته تا کارت ویزیت.عکس های مرجعی را که الهام بخش شما هستند جمع آوری کنید.

اینها می توانند تصاویری از افراد، مکان ها یا اشیایی باشند که چیزهایی را در پروژه نوشتاری فعلی شما یادآوری می کنند.