شرکت بازرگانی درب و پنجره یو پی وی سی تهران

امروزه، درب و پنجره یو پی وی سی، تحولی بزرگ زیبایی بی نظیری را در ساختمان ها ایجاد کرده است. این محصولات مزایا و خصوصیت های بی شماری دارد و تاثیر بسزایی را در بهینه سازی ساختمان ایفا می کند. شرکت بازرگانی درب و پنجره upvc تهران، با کیفیت ترین و مرغوب ترین محصول را با استاندارد های روز جهانی و بین المللی و خدمات پس از فروش عالی ارائه می کند.

شرکت بازرگانی درب و پنجره یو پی وی سی تهران

نحوه انتخاب درب و پنجره مناسب برای ساختمان

نحوه انتخاب درب و پنجره مناسب برای ساختمان

یکی از فاکتور های مهمی که باید در انتخاب درب و پنجره مناسب برای ساختمان مورد توجه قرار گیرد، جنس پروفیل آن ها است. کیفیت پروفیل، نقش مهمی بر بر روی قیمت دارد و باید، طبق استاندارد های جهانی و از ضخامت مناسبی برخوردار باشد. در حال حاضر، اغلب فروشندگان قیمت را بر اساس نوع پروفیل به کار رفته اعلام می کنند. اما، این موضوع به اندازه کافی کفایت نمی کند و پارامتر های دیگری را باید در نظر گرفت.

یکی دیگر از پارامتر های مورد اهمیت انتخاب، یراق آلات و اتصالات درب و پنجره است. یراق آلات موجود در بازار، دارای جنس های متنوعی هستند. اما، نمونه های ترک و آلمانی، از سطح کیفی قابل قبولی بهره می برند. البته، جنس آلمانی آن، به مراتب کیفیت بالاتری و قیمت به مراتب بیشتری دارد. نکته مهمی که باید در نظر گرفت، میزان استفاده و در نتیجه استهلاک اتصالات است. اگر درب و پنجره را به صورت مداوم و پیوسته باز و بسته می کنید، بالطبع، نیازمند محصولات و یراق آلات با کیفیت تر و مرغوب تری هستید.

جنس و تعداد جداره های شیشه، از دیگر مواردی است، که باید مورد اهمیت قرار داده شود. شیشه های چند جداره، عایق بسیار مناسبی برای دما، صدا و آلودگی هستند و تاثیر بسزایی را ایفا می کنند. از طرفی، موجب صرفه جویی انرژی می شود و هزینه ها، به طور قابل توجهی کاهش می یابد. در همین راستا، فاکتور هایی مانند ضخامت شیشه، چسب مخصوص، رطوبت گیر و گاز آرگون تزریق شده به بین جداره ها، سبب بهبود عملکرد و کارایی بالای پنجره و درب می گردد. سایر موارد، مانند شکل طراحی و نوار های به کار رفته برای درزبندی، از دیگر نکاتی است که باید مورد توجه ویژه قرار گیرند.

صادرات درب و پنجره لمینت حفاظدار

صادرات درب و پنجره لمینت حفاظدار

صادرات درب و پنجره حفاظدار لمینت، به صورت اختصاصی و با قیمت های رقابتی و همچنین، با تنوع بسیار بالا صورت می پذیرد. کیفیت محصولات ساخته شده، به گونه ای است، که زمینه را برای صادر کردن درب و پنجره به کشور های دیگر مهیا می سازد. جهت حمایت از صادر کنندگان، مالیات بر ارزش افزوده اخذ نمی گردد، تا با شرایطی بهتر، نسبت به صادرات محصولات خود اقدام نمایند. از طرفی، زمینه اشتغال افراد و ورود ارز به کشور فراهم می شود. میزان صادرات درب و پنجره حفاظ دار، در سال های اخیر، بخصوص به کشور های همسایه، روند رو به رشدی داشته است.