شوینده روشن کننده لایسل با استفاده ازز ان به مرور زمان لاغر میشوید

برای مقابله با این اثرات، امروزه بسیاری از شوینده روشن کننده لایسل و ژل ها از روغن هایی با خواص نرم کنندگی مانند گلیسیرین یا روغن های گیاهی مانند جوجوبا، روغن آرگان و غیره استفاده می کنند.

به دنبال محصولات مراقبت شخصی خود از برندهای معتبر متعهد به سلامت، زیبایی و رفاه خود باشید که می توانید در بازار رسمی پیدا کنید. #مراقب زیبایی خود باشید.

ما با تعریف درماتیت آتوپیک شروع خواهیم کرد. همانطور که بسیاری از شما قبلاً می دانید، این یک بیماری التهابی است که با خشکی پوست مشخص می شود که به آن خشکی پوست نیز می گویند.

خارش و وجود نواحی پوستی قرمز، ضخیم، اگزمایی و بسیار خارش دار، بیشتر در دست ها و پاها، صورت، آرنج ها. و پشت شانه ها زانوها.

شوینده

درماتیت آتوپیک یک بیماری مزمن است که با طغیان هایی رخ می دهد که در آن نواحی اگزمایی پوستی که نام بردیم ظاهر می شوند. معمولاً در دوران کودکی ظاهر می‌شود و با افزایش سن بهبود می‌یابد، اگرچه درماتیت آتوپیک بزرگسالان نیز چنین نیست.

عوامل محیطی نیز بر آن تأثیر می‌گذارند زیرا هوای خشک و سرد باعث بدتر شدن آن می‌شود و برعکس، قرار گرفتن در معرض نور خورشید مناطق شیوع را بهبود می‌بخشد.

بنابراین، بیماری است که نیاز به یک سری مراقبت های خاص و دائمی از پوست، چه روزانه و چه در زمان شیوع دارد.ما می توانیم در مورد سه نوع محصول اساسی برای بهداشت پوست صحبت کنیم: ژل های سنتی، اولئوژل یا روغن دوش و سیندت.

ژل دوش یک محصول بهداشتی پوست است که هدف آن تمیز کردن آن است و برای این منظور در ژل‌های سنتی صابون وجود دارد که خاصیت اصلی آن حل کردن چربی و از بین بردن آن است.

علاوه بر این، صابون ها حاوی مواد قلیایی هستند که PH پوست را که اسیدی است تغییر می دهند و همین اسیدیته است که به پوست عملکرد بازدارنده آن را در برابر تهاجمات خارجی می دهد.

به این ترتیب اگر ژل را با صابون روی پوست های حساس به خصوص خشک یا آتوپیک بمالیم، لایه محافظ چربی و اسیدی پوست را از بین می بریم یا به آن حمله می کنیم و در نتیجه این حساسیت و خشکی را تشدید می کنیم.