شیره سیب میل کنید تا دچار به سردرد نشوید

اگر عاشق شیره سیب هستید، این دستور غذا برای شما مناسب است. تصور کنید شیره ی خانگی خوش طعم و تازه و غلیظ را روی یک نان تست نان داغ میل کنید؟ هوس برای آن در حال حاضر؟ خوب، این دستور شیره ی سیب را باید امتحان کنید.

و تمام هوس های شیرین شما را برطرف می کند این دستور شیره ی خانگی سیب به چند ماده نیاز دارد و در عرض چند دقیقه آماده می شود. این را می توان به صورت عمده تهیه کرد و به روش های مختلف مصرف کرد.

هر پاییز و زمستان، من از نگهداری سیب با کنسرو کردن به طرق مختلف لذت می برم سیب ها بسیار همه کاره هستند! شما می توانید آنها را به تنهایی برای حفظ حداکثر تطبیق پذیری، می توانید یاد بگیرید که چگونه سس سیب درست کنید، و البته، می توانید فیلینگ پای سیب.

می توانید شیرهی سیب خود را با تغییرات بسیار ساده سفارشی کنید در اینجا چند مورد مورد علاقه من وجود دارد: اضافه کردن ادویه هایی مانند ادویه پای سیب و تبدیل آن به شیره ی پای سیب اگر فلفل دلمه ای ندارید، ترکیبی از فلفل دلمه ای، دارچین آسیاب شده و جوز هندی را برای شیره ی خوشمزه پای سیب اضافه کنید.

قبل از جوشاندن، یک دانه وانیل را در شیره بتراشی استفاده از آبلیمو به جای آبلیمو سیب ها را به جای خرد کردن خرد کنید خلاق باشید و تغییرات خود را ایجاد کنید!

من اخیراً با چیزی که خیلی دلم برایم تنگ شده بود – یک درخت سیب باردار! دوستان من که خانه ای در حومه فرانسه داشتند، درختی داشتند که اگر پاییز بیاید، آنقدر سیب داشت که دست و پایش در خطر شکستن بود. من که نمی‌خواستم در سیب‌کشی شریک باشم، تصمیم گرفتم سهم خودم را برای نجات درخت و سیب‌ها انجام دهم و ژله سیب درست کنم.

انواع آنها Reine de Reinette، کانادا و Boskop بودند که وقتی همسایه نگران کسی را دید که سیب‌ها را از روی درختان و زمین می‌کشید و کیسه‌هایی از آن‌ها را بار می‌کرد. فکر می‌کنم او متوجه شد که من در حال دزدیدن پمادها هستم، اما وقتی به او گفتم که با صاحب باغ کوچک دوست هستم، مطمئن شد.