صادرات درب و پنجره upvc ریلی باکیفیت

صادرات درب و پنجره upvc ریلی با کیفیت در اندازه های مختلفی توسط تاجران و تولید کنندگان آن ها انجام می شود و به دلیل زیبایی، استحکام و عدم استفاده از مواد مضر در ساخت پروفیل آن ها توانسته اند ارزآوری خوبی را نصیب کشورمان کنند. درب و پنجره upvc یکی از جدیدترین تجهیزات ساختمانی می باشند که کارایی و عملکرد بی نظیری دارند.

صادرات درب و پنجره upvc ریلی باکیفیت

مزایای درب و پنجره ریلی

مزایای درب و پنجره ریلی

مزایای درب و پنجره ریلی صادراتی شامل گزینه های زیر می شوند:

  • نسبت به نمونه لولایی آن ها قیمت مناسبی دارند.
  • برای مکان های که با کمبود فضا مواجه  می باشند بهترین گزینه هستند.
  • بسیار روان می باشند و به راحتی می توان آن ها را باز و بسته کرد.
  • در هنگام باز شدن فضای کمی را اشغال می کنند.
  • ظاهر فوق العاده زیبایی دارند و از مواد باکیفیت ساخته شده اند.
  • بیشتر بخوانید: درب ایزی اپن

در ساخت بسیاری از ساختمان های مدرن از این نمونه سازه ها استفاده می کنند چون بسیار شیک می باشند و از دو جنس یو پی وی سی و pvc ساخته شده اند که انتخاب آن ها به سلیقه و بودجه شما بستگی دارد ولی به دلیل کیفیت بالای که pvc دارد توانسته در عرصه رقابت در صنعت درب و پنجره سازی رتبه یک را کسب کند به همین دلیل به شما توصیه می کنیم حتما از این نمونه سازه برای ساختمان خود انتخاب کنید تا بتوانید منزلی لاکچری و لوکس داشته باشید.

قیمت عمده درب و پنجره upvc

قیمت عمده درب و پنجره upvc

قیمت عمده درب و پنجره upvc بسته به اندازه، مدل ( لولایی و کشویی )، نوع خرید، نوع برند، تاثیر افزایش قیمت روی تقاضا ( کشش دار یا بدون کشش )، متفاوت می باشد اما به طور کلی قیمت انبوه همیشه کمتر از نرخ خرده می باشد. قیمت درب و پنجره باکیفیت بی تاثیر از نرخ ارز و تورم نمی باشد.

این نمونه سازه ها نسبت به آلومنیوم عایق سرما و گرما می باشند یعنی اجازه نمی دهند در زمستان گرمای داخل ساختمان به بیرون نفوذ کند و در فصل تابستان زمانی که کولر روشن می باشد هوای سرد به بیرون نمی رود که همه این ها باعث صرفه جویی در هزینه های انرژی می شوند.

این تجهیزات نسبت به سازه های pvc استحکام بی نظیری دارند و در تمام مناطق با هر آب و هوای می توان از آنها استفاده کرد و با محیط زیست کاملا سازگار می باشند و وزن سبکی دارند که این باعث شده سنگی روی ساختمان ایجاد نشود.

در ساخت این سازه های ساختمانی از بهترین و درجه یک ترین مواد اولیه استفاده شده است به همین دلیل تمام استاندارد های روز دنیا در ساخت آنها رعایت شده است.