صادرات درب و پنجره upvc ساده به عراق

صادرات درب و پنجره upvc ساده به عراق در رنگ ها، سایزها و همینطور مدل های گوناگونی انجام می شود. چنین محصولاتی به علت کیفیت بی نظیری که دارند، توانسته اند فروش خوبی در شهرهای مختلف این کشور داشته باشند. از طرف دیگر، چنانچه به دنبال قیمت درب و پنجره صادراتی هستید و می‌ خواهید بهترین محصول را به دست آورید، به مرکز اصلی عرضه سر بزنید. به این شیوه، درب و پنجره ساده تضمین شده را تهیه خواهید نمود.

صادرات درب و پنجره upvc ساده به عراق

آشنایی با انواع شیشه درب و پنجره

آشنایی با انواع شیشه درب و پنجره

تا چه اندازه آشنایی با انواع شیشه درب و پنجره دارید؟ می دانید آنها در چه رنگ ها و مدل هایی تولید می گردند؟ این بخش را به صورت کامل اختصاص به این موضوعات داده ایم.

برای همین می خواهیم آنها را به شکل کامل معرفی کنیم که از این قرار اند:

  • شیشه های ماوراء بنفش که از پرتو مضر آفتاب به درون محیط خانه یا اداره جلوگیری می کنند.
  • نوع دیگری از شیشه وجود دارد که به نور مرئی معروف است. این محصول به گونه ای‌ تولید شده که نور کنترل شده وارد فضا گردد.
  • شیشه های دیگری به اسم مادون قرمز تولید می گردند که بیشتر در مناطق پر آفتاب و گرمسیر به کار می روند.
  • شیشه های رنگی نیز ساخته می شوند که به در الوان، دودی، سبز، آبی و غیره به فروش می رسند. آنها کاربرد زیادی امروزه پیدا کرده اند.
  • نوع دیگری از شیشه به ضد آتش معروف است و همانطور که از نامش پیداست، در برابر حرات مقاوم می باشد. عمدتاً در آزمایشگاه ها، جلوی بخاری و آشپزخانه کاربرد دارند.
  • معروف ترین شیشه های پنجره، دو جداره اند که از ورود صدا، گرما، سرما، گرد و غبار و سایر آلودگی های دیگر به محیط جلوگیری می کنند.
  • یکی از پرطرفدارترین شیشه هایی که امروزه در درب و پنجره به کار می رود، رفلکس می باشد. آنها دید از بیرون را کاهش داده و همینطور نور را کنترل می کنند
  • بیشتر بخوانید: پنجره ارسی

قیمت درب و پنجره ریلی صادراتی

قیمت درب و پنجره ریلی صادراتی می دانید قیمت درب و پنجره صادراتی ریلی چند است؟ این محصولات را اصولاً بر اساس کیفیت جنس بدنه ارزش گذاری می کنند. مثلاً نوع فلزی با پی وی سی متفاوت است. همچنین مسائل دیگری از جمله ابعاد، مدل و نوع رنگ آمیزی هم بی تاثیر در ارزش گذاری نیستند.

از جانب دیگر، شرکت های صادراتی که به صورت عمده محصولات را می خرند، می توانند با نرخ های مناسب تری چنین کالاهایی را به دست آورند. اما در کل جهت اطلاع یافتن از قیمت های جدید، می توانید از این مرکز و به وسیله شبکه های اجتماعی و یا شماره هایی که درج شده، تماس بگیرید.