صادرات درب و پنجره upvc سمنان

یکی از انواع درب و پنجره هایی که این روزها از جایگاه و محبوبیت خوبی برخوردار است و مورد توجه بسیاری از مهندسین ساختما قرار گرفته، نوع upvc آن می‌ باشد که در شهرهای مختلف کشور از جمله سمنان تولید و به کشورهای مختلف صادر می ‌گردد، صادرات درب و پنجره upvc سمنان سبب افزایش تولید در داخل کشور، افزایش درآمدزایی و جذب بیشتر نیروی کار برای تولید این محصول شده است. 

صادرات درب و پنجره upvc سمنان

تفاوت پنجره upvc با آلومنیومی

تفاوت پنجره upvc با آلومنیومی پنجره ‌هایی که در بازار وجود دارند شامل انواع مختلفی از قبیل پنجره دو جداره upvc، آلومینیوم، چدن، چوبی و مدل‌ های مختلف دیگری می‌ باشد که هر کدام از لحاظ ویژگی ‌های خاصی که دارا هستند با یکدیگر دارای تفاوت ‌هایی می ‌باشند. 

در این قسمت از مقاله قصد داریم به تفاوت ‌های بین پنجره upvc با آلومینیومی اشاره کنیم تا آن دسته از افرادی که قصد خرید این نمونه پنجره‌ ها را دارند با شناخت ویژگی‌ ها و تفاوت این 2 نوع پنجره ذکر شده انتخاب دقیق ‌تری داشته باشند. 

اولین تفاوت این دو نوع پنجره ذکر شده در مقاومت آنها می‌ باشد، به نحوی که در پنجره آلومینیومی احتمال پوسیده شدن و خوردگی وجود دارد و با گذشت زمان دچار تغییر رنگ می گردد و از طرفی در شرایط آب ‌و هوایی نامساعد، امکان شکسته شدن و تغییر فرم پنجره وجود دارد، و همچنین در برابر آلودگی‌ های طبیعی و شیمیایی مقاومت کمی از خود نشان می دهد اما در مقابل پنجره‌ های upvc پوسیده نمی ‌شوند و از مقاومت بسیار خوبی برخوردار هستند. 

تفاوت دوم این دو نوع در نحوه عایق بودن آنها می‌ باشد، پنجره ‌های آلومینیومی از تبادل گرمایی پایینی برخوردار هستند و حرارت خود را از دست می دهند اما در مقابل پنجره ‌های upvc از تبادل انرژی جلوگیری می‌ کنند و به‌ عنوان نوعی عایق حرارتی محسوب می‌ شوند. 

مقاومت در برابر اشتعال از دیگر تفاوت‌ های اساسی بین این 2 پنجره می باشد و پنجره ‌های آلومینیومی در برابر آتش‌ سوزی و اشتعال به‌ شدت آسیب ‌پذیر هستند، اما پنجره ‌های upvc در برابر آتش و اشتعال مقاومت می ‌کنند. 

زیبایی پنجره ‌های upvc یکی از فاکتورهای مناسب و مهم آنها محسوب می‌ شود و این نوع پنجره ‌ها از عمر و دوام بالایی برخوردار هستند. 

از لحاظ شرایط زیست ‌محیطی پنجره‌ های آلومینیومی به دلیل اینکه از مواد شیمیایی سمی در ساخت آنها استفاده می شود با محیط زیست سازگاری زیادی ندارند، اما پنجره ‌های upvc مقاوم و پایدار هستند و با محیط زیست سازگار می باشند. 

وضعیت فروش درب و پنجره upvc در بازار جهانی

وضعیت فروش درب و پنجره upvc در بازار جهانی درب و پنجره صادراتی نوع upvc در بازار جهانی از وضعیت فروش و رونق خوبی برخوردار است و بسیاری از کشور های همسایه و متقاضی، خواستار واردات انواع مختلف این پنجره به کشور خود هستند. 

درب و پنجره سمنان به عنوان یکی از باکیفیت ‌ترین درب و پنجره‌ های صادراتی محسوب می ‌شود که به دلیل استفاده از بهترین مواد اولیه در ساخت و تولید آنها، زیبایی و ویژگی ‌های منحصر به فردی که این محصول دارا می باشد، توانسته است سهم بزرگی در تامین بازار خارجی و همچنین بازار داخلی را به نام خود ثبت نماید.