صادر کننده پروفیل upvc ویستابست وین تک

پروفیل upvc ویستابست با توجه به این که در آزمایش های صورت گرفته بر روی این محصولات انجام می گیرد نمره 37 را از 40 نمره کسب کرده است که این یک موفقیت بزرگ برای تولید کنندگان این محصول است. همچنین صادر کننده این محصول با اطمینان خاطر می تواند محصول را به بازار های جهانی عرضه کند.

صادر کننده پروفیل upvc ویستابست وین تک

مواد اصلی تشکیل دهنده پروفیل upvc ویستابست

مواد اصلی تشکیل دهنده پروفیل upvc ویستابست مواد اصلی پروفیل های یو پی وی سی، پلی وینیل کلراید علاوه بر قدمت زیادی که دارد یکی از پر مصرف ترین پلیمرهاست.

پی وی سی یک ترکیب از مشتقات گاز کلر و نفت خام است که طی یک فرآیند به نام پلیمریزاسیون به دست می آید.

طی این فرآیند بین کربن و کربن شکسته پیوند دوگانه تشکیل می شود که از اتصال مونومرهای وینیل کلراید به همدیگر پلیمر پی وی سی تشکیل می شود.

این مواد در دو گونه سوسپانسون و امولوسیون تولید می شود که سوسپانسون به دو نوع نرم و سخت تقسیم می شود.

نوع سخت حاوی K-value یا وزن ملوکولی 65 تا 67 است و نوع نرم این محصول وزن ملوکولی آن بین 68 تا 71 است.

پی وی سی نوع سخت به دلیل این که میزان جذب کننده مواد نرم یا DOP در آن کم است به نوع unplastisized مشهور است

منظور از UPVC، پلی وینیل کلراید غیر پلاستیکی شده می باشد و  این ماده  خواص فیزیکی کاملا متفاوتی نسبت به پی وی سی دارد.

در فرآیند تولید این محصول برای بالا بردن کیفیت محصول یک سری افزودنی به پودر یو پی وی سی اضافه می کنند که باعث می شود خواص جامد در این ماده پدیدار شود این مواد عبارتند از: ضربه گیر: مقاومت دهنده ها یا ضربه گیر ها باعث می شود خواص مکانیکی در پی وی سی تشکیل شود و در برابر ضربه یا خم شدن مقاومت از خود نشان دهد و خاصیت چکش خواری پیدا کند.

تثبیت کننده یا مواد ضد احتراق: این افزودنی باعث ایجاد مقاومت در برابر حرارت می شود همچنین مقاومت محصول را برابر محیط بالا می برد.

  1. پرکننده ها
  2. کمک کننده ها
  3. رنگ های صنعتی
  4. روان کننده های خارجی و داخلی

نیز از دیگر افزودنی هایی هستند که به یو پی وی سی اضافه می شوند.

مرجع خرید پروفیل upvc ویستابست وین تک

مرجع خرید پروفیل upvc ویستابست وین تک مرجع خرید پروفیل یکی از نکات اصلی است که سازندگان درب و پنجره و یا کسانی که مواد اولیه تولیدات آنها پروفیل های یو پی وی سی است باید به آن توجه کنند.

می توان با مراجعه یه سایت رسمی فروشنده این محصول مراجعه کرد و میزان مورد نیاز از محصول را سفارش داد و همچنین می توان به نمایندگی های فروش مراجعه و محصول مورد نظر را خریداری کرد