عمده فروشی درب و پنجره upvc طرح چوب

درب و پنجره upvc طرح چوب به دلیل اصالت و زیبایی منحصر به فردی که دارد توانسته نظر بسیاری از معماران و طراحان ساختمان را به خود جلب کند و جایگاه خود را در بازار بدست آورد.
عمده فروشی درب و پنجره upvc طرح چوب، با در نظر گرفتن قیمت های بسیار مناسب در صدد است تا علاوه بر کسب سود خود، خریدار نیز از این معامله سود برده باشد و با کاهش نرخ فروش خرید مقرون به صرفه ای را برای مشتریان خود رقم بزند.

عمده فروشی درب و پنجره upvc طرح چوب

قیمت درب و پنجره طرح سنتی

قیمت درب و پنجره طرح سنتی با پیشرفت تکنولوژی و دانش بشری، بسیاری از محصولات و طرح هایی که در گذشته مورد استفاده قرار می گرفتند جای خود به ابزار و کالاهای جدید داده اند، چرا که با سلایق و علایق افراد امروزی مطابقت ندارند.
ولی درب و پنجره های چوبی سنتی علی رغم پیشرفت جوامع، همچنان در نظر افراد زیبا جلوه می کنند و از آن جایی که بیانگر اصالت هنر و سبک معماری سنتی ایرانی اسلامی هستند، مورد توجه افراد زیادی قرار گرفته اند و احساسی سرشار از آرامش را به افراد منتقل می کنند.
امروزه پنجره های طرح چوب سنتی در نقش های اسلیمی، گره چینی، چهار پر، جقه و … تولید می شوند، با این تفاوت که به دلیل به کار رفتن روکش پی وی سی در آنها، در برابر سرما، گرما و صدا عایق بسیار خوبی هستند و از کیفیت و طول عمر بالایی برخوردارند.

پنجره طرح چوب upvc از لحاظ نوع روکش به دو دسته یکرو لمینت و دو رو لمینت تقسیم می شوند. روکش های دو رو لمینت از آن جایی که دارای کیفیت بالاتری هستند و جلوه بیشتری دارند، نسبت به روکش های لمینت یک رو، پر فروش تر هستند و بیشتر مورد توجه سازندگان و معماران قرار گرفته اند.
استفاده از طرح های چوبی بسیار زیبا در کنار شیشه های رنگی و پروفیل upvc اثر بسیار خاصی را ایجاد کرده که تمامی انتظارات فرد را در انتخاب یک پنجره بسیار زیبا برآورده می سازد.
امروزه درب و پنجره upvc طرح چوب یکی از انتخاب های اکثریت افراد است که توسط شرکت های مختلف و با استفاده از متریال های گوناگون تولید می شود و عواملی نظیر کیفیت روکش به کار رفته، چسب، تجهیزات استفاده شده در تولید همگی در قیمت نهایی آنها تاثیر گذار می باشند.
ما در مجموعه فروش اینترنتی خود، ضمن درج تمامی نمونه ها و ذکر مشخصات کامل، قیمت ها را هر روز بروز رسانی می کنیم و با درج قیمت درب طرح سنتی و درب و پنجره upvc شما را در انتخاب بهترین نمونه بر اساس سلیقه و بودجه ای که برای خرید کالا در نظر گرفته اید آزاد می گذاریم.