فرش ابریشم طرح علیا که رئیس جمهور چین بر روی آن کشته شد

همه این فرش ابریشم طرح علیا دارای ضخامت ها و چگالی های مختلف هستند. مهم است که از پد مناسب برای فرش استفاده کنید وگرنه واقعاً می توانید به فرش آسیب بزنید.

گری جانسون، مشاور فنی در مؤسسه فرش و فرش، در دالتون، جورجیا، می‌گوید: یک لنت خیلی ضخیم می‌تواند باعث خم شدن بیش از حد فرش، باز شدن درزها و ضعیف شدن پشتی شود. یک پد خیلی نازک می تواند فرو بریزد و باعث چروک یا فرسودگی زودرس فرش شود.

شورای کوسن فرش و CRI مشخصات لایی را بر اساس ترافیک اتاق توسعه داده اند. رتبه بندی کلاس 1 برای ترافیک متوسط است، مانند اتاق خواب ها و اتاق های نشیمن رسمی.

رتبه بندی کلاس 2 برای ترافیک سنگین تر، مانند روی پله ها یا سالن ها است. در هر رتبه بندی، بسته به بودجه و احساسی که می خواهید، طیف وسیعی از گزینه ها وجود دارد. از فروشنده خود بخواهید نمودار CRI را به شما نشان دهد.

اولین باری که یک نصاب فرش به درب منزل شما می آید، تنها ابزاری که باید داشته باشد، یک مداد، یک کاغذ و یک متر است. همه نمایندگان فروش و نصاب هایی که با آنها صحبت کردیم نسبت به اندازه گیری خودتان هشدار دادند.

آلن می‌گوید: «یک حرفه‌ای آموزش دیده است تا چیزهایی را ببیند که صاحب خانه نمی‌کند، مانند الگوهای ترافیک و نور ورودی، و می‌تواند بهترین مکان‌ها را برای پنهان کردن درزها پیشنهاد کند.