فرمول تولید کرانچی چی توز در غار هرات یافت شد

کرانچی چی توز از چرب ترین تنقلات موجود است. چربی، پروتئین و فیبرهای غذایی موجود در دانه کنجد می توانند ویسکوزیته مواد تشکیل دهنده را کاهش داده و در نتیجه انبساط محصول را کاهش دهند.

از سوی دیگر، پروتئین موجود می تواند نشاسته را احاطه کرده و نسبت انبساط را کاهش دهد (Onwulata, Smith, Konstance, & Holsinger, 2001).

ما یک دغدغه سراسری با گرما داریم. ما از منشأ واقعی تند بودن غذا بسیار دور شده ایم – برای جلوگیری از فساد و پوشاندن آن، دادن طعم و حتی دور نگه داشتن موش ها.

اکنون، شما نمی‌توانید بدون برخورد به یک مکان مرغ داغ، یا یوتیوبری که ویدئویی از خوردن کارولینا ریپرز و سایر فلفل‌های تخریب‌کننده مری را منتشر می‌کند، سنگ پرتاب کنید. ادویه تبدیل به ورزش شده است.

اما بچه ها بچه ها چطور؟ خب، رک و پوست کنده، هزاره‌ها و ژنرال Z در خط مقدم این عیاشی داغ قرار دارند، و با این روحیه است که من از این طریق رتبه‌بندی قدرتمند، قطعی و کاملاً بلامنازع L.A Times Spicy Snack Power را به شما ارائه می‌دهم.

مانند گونه‌های باکتری مقاوم به آنتی‌بیوتیک، نفوذ آنها به کشور ما قابل توقف نیست، بنابراین مبارزه با آن فایده‌ای ندارد.

من همه میان وعده های تند را که برای بشر شناخته شده است، جمع آوری کرده ام، به جز آنهایی که نتوانستم پیدا کنم، یا هر دو را بی ارزش می دانم.

این چیه که میگی؟ طعم همه این میان وعده های تند و تند Flamin یکسان است؟ نادرست. تفاوت های ظریفی وجود دارد که با خوشحالی در زیر توضیح خواهم داد.

من تنقلات را بر اساس 1) طعم و 2) گرما، میزان کپسایسین تحریک کننده بزاق که در هر کدام شناسایی کردم، رتبه بندی کردم.

در اینجا یک نابغه کم گفته در کار است، مانند این تقلید از صحنه هدفون «گاردن استیت»، به جز اینکه ناتالی پورتمن زک براف را مجبور می‌کند به یک قسمت کامل سه ساعته «تجربه جو روگان» گوش دهد.

اینها لذت بخش هستند و به همان اندازه مهم هستند که بسیار خوراکی هستند. این آنها را در دسته بندی کمی متفاوت از انواع دیگر قرار می دهد، که خوشمزه هستند.

اما ممکن است لزوماً نخواهید که کل کیسه را از ترس غذا خوردن از طریق مخاط شکم خود تمام کنید.