فروشنده درب و پنجره upvc دو لنگه

از برترین‌ فروشنده درب و پنجره UPVC دو لنگه می توانید کالایی را تهیه کنید که از هر نظری کامل و با کیفیت است. چنین محصولاتی در ابعاد مختلف و به شکل دو جداره ارائه می شوند. درب و پنجره دو لنگه را به شکل عمده هم عرضه کننده به فروش می رساند که بنابراین می توانید با نرخ های مناسبی این چنین کالاهایی را به دست آورید. در ادامه ما توضیح بیشتری درباره این محصولات خواهیم داد.

فروشنده درب و پنجره upvc دو لنگه

درب و پنجره upvc یا آلومینیومی؟

درب و پنجره upvc یا آلومینیومی؟ در ساخت پنجره ها از جنس های مختلف آلیاژی‌ و پلیمری امروزه استفاده می کنند. ما هم قصد داریم تا به مقایسه کیفی آنها بپردازیم و به این سوال پاسخ دهیم که فرق بین درب و پنجره UPVC یا آلومینیومی چیست؟ برای درک بهتر، نیاز است تا تعریف کوتاهی از هر دو داشته باشیم.

آلومینیوم متریال با وزن سبک، شکل پذیری عالی، مقاوم در برابر رطوبت و پرکاربرد در صنایع ساختمانی محسوب می شود. در برابر آن، پلی وینیل کلراید نوعی پلاستیک فشرده است که دوام بالا، زیبایی خوب، مقاومت عالی و همچنین موارد مصرف زیادی دارد. ولی تفاوت این دو را می توان به این صورت شرح داد:

  • یو پی وی سی در برابر حرارت مقاومت بالایی دارد؛ ولی نوع آلومینیومی اینگونه نیست.
  • پنجره و در ساخته شده از یو پی وی سی به نوع عایق حرارت بوده و از انتقال انرژی به بیرون و برعکس، جلوگیری می کند؛ اما آلومینیوم اینطور نمی باشد.
  • UPVC بادوام بوده و ماده شیمیایی در تولید آن به کار نمی رود؛ اما در فرآیند تولید آلومینیوم از مواد شیمیایی استفاده می گردد.
  • UPVC در برابر رطوبت مقاوم است و پوسیده نمی شود؛ ولی آلومینیوم این خصیصه را ندارد.
  • همچنین UPVC در هر شرایط اقلیمی دوام می آورد که این ویژگی را آلیاژ آلومینیوم ندارد.
  • اما قیمت درب آلومینیومی ارزان تر از نوع دیگر است.

قیمت به روز شده انواع درب و پنجره upvc

قیمت به روز شده انواع درب و پنجره upvc برای تهیه قیمت به روز شده انواع درب و پنجره UPVC باید به پخش کننده معتبر سر بزنید. این محصولات نیز مانند دیگر کالاها در سال جاری گران تر شده اند که تورم و شرایط اقتصادی دلیل اصلی می باشد. ولی در کل، چنین محصولاتی را طبق فاکتورهای متفاوتی ارزش گذاری می کنند که مسئله بنیادی کیفیت کالا است.

در پهلوی بحث درجه بندی کیفی، سایز، مدل و رنگ هم بی تاثیر نمی باشند. همچنین موضوع خرید و فروش هم از جمله عوامل موثر در قیمت گذاری هستند. برای نمونه، کسانی که خرید عمده را روی دست گرفته اند، می توانند با هزینه های پایین تری درب و پنجره ها را به دست آورند که این امری طبیعی در بازار تلقی می گردد.