فروشنده درب و پنجره upvc ریلی در تهران

درب و پنجره upvc ریلی جزو محبوب ترین درب و پنجره ها به حساب می آید که می تواند به حد چشم گیری از به هدر رفتن حرارت و انرژی داخل منزل جلوگیری کند. معتبر ترین فروشنده درب upvc ریلی در تهران آن است که همواره در نظر دارد تا این محصول را با کیفیت بالا و قیمت مناسب در ویترین فروش خود قرار دهد تا تمامی مشتریان بتوانند این محصول را با نازل ترین قیمت و با درجه کیفی بالا خریداری کنند.

فروشنده درب و پنجره upvc ریلی در تهران

آشنایی با درب و پنجره ریلی

آشنایی با درب و پنجره ریلی درب و پنجره های ریلی جزو یکی از محبوب‌ ترین انواع درب و پنجره ها به حساب می‌ آیند. چرا که این محصولات هنگام باز و بسته شدن حجم بسیار کمتری از فضا را اشغال می کنند و به پرده به هیچ عنوان گیر نمی کنند و موجب صدمه زدن به آن نمی شوند. از همین جهت تقاضا برای خرید انواع درب و پنجره ریلی همواره بالا است و بازار فروش این محصولات، متقاضیان بسیاری را جذب خود می‌ کند.

درب و پنجره های ریلی در مدل های متنوعی به تولید می‌ رسند که یکی از رایج ترین انواع آن ها، تحت عنوان درب و پنجره ریلی معمولی در بازار شناخته می‌ شود که جزو نمونه های قدیمی این محصولات است. این درب و پنجره ها هنگام باز و بسته شدن در ریل خود به صورت افقی حرکت می‌ کنند و در قسمت زیرین آن ها غلتک هایی وجود دارد که با قرارگیری در مسیر ریل ها، پنجره زا حرکت می دهند.

جدید ترین نمونه درب و پنجره های ریلی نمونه های دوجداره می باشند که تحت عنوان پنجره ریلی دوجداره در بازار شناخته می‌ شوند و می‌ توانند عایق خوبی برای صدا و حرارت به حساب آیند. نحوه باز شدن این نوع پنجره های ریلی بدین صورت است که هنگامی که دستگیره آن ها به سمت بالا باز می‌ شود، درب پنجره حدود ۱۲ سانتی متر به داخل حرکت می‌ کند و در نهایت در جهت افقی در ریل خود حرکت می‌ کند.

قیمت درب و پنجره ریلی دوجداره

قیمت درب و پنجره ریلی دوجداره قیمت درب و پنجره ریلی دوجداره به عوامل متعددی بستگی دارد. یکی از تاثیر گذار ترین عوامل در قیمت این محصولات،یراق آلاتی است که در آن ها استفاده شده است. نمونه هایی از این محصول که قیمت بالایی دارند درونشان طبیعتاً از یراق آلات پیشرفته‌ تر و گران قیمت‌ تری استفاده شده است که این یراق آلات نیز ارزش و کیفیت این محصولات را چند برابر کرده اند.

محل تولید درب و پنجره ریلی از دیگر عوامل تاثیر گذار در قیمت این محصولات می باشد. به گونه‌ ای که نمونه‌ هایی که در ایران توسط تولید کنندگان داخلی به تولید رسیده اند، قیمت بسیار نازل تری نسبت به نمونه‌ های خارجی دارند. چرا که در فرآیند تولید و فروش آن ها تعداد واسطه بسیار کم تری وجود دارد.