فروش درب و پنجره upvc دو جداره صادراتی

درب و پنجره upvc دو جداره از ورود صداهای اطراف و گرد و غبار به داخل منزل جلوگیری می نماید. فروش درب و پنجره یو پی وی سی دوجداره صادراتی به دلیل از سبک زندگی های کنونی و آپارتمان نشینی بیشترین رواج را پیدا کرده است، زیرا در آپارتمانها سروصدای زیادی وجود دارد که با استفاده از درب و پنجره یو پی وی سی می توان تا مقدار زیادی از صداها را کاهش داد. 

فروش درب و پنجره upvc دو جداره صادراتی

بررسی انواع درب و پنجره ساختمان

بررسی انواع درب و پنجره ساختمان در و پنجره ساختمان ها از قدیم الایام تا کنون شکل‌های بسیار مختلفی را به خود گرفته اند و در هر دوره زمانی در حال تغییر هستند. در خانه های قدیمی تر معمولاً در راهرو را از جنس های فلزی درست می کرده اند، بر روی این درهای فلزی از شیشه های مشجر استفاده می کرده اند تا داخل منزل از حیاط پیدا نباشد. استفاده از این محصول به حدود ۲۰ تا ۴۰ سال قبل بر می گردد و پس از مدتی استفاده از آن به کمترین میزان خود رسید و بعد از آن درهای چوبی جایگزین درهای فلزی شدند. 

درهای چوبی به عنوان جایگزین به درهای فلزی کیفیت بسیار خوبی را از خود نشان دادند اما مشکلی که این درها داشتند این بود که خیلی زود می شکستند و یا خراب می شدند و کیفیت خود را از دست می‌دادند. رنگ درهای چوبی به مرور زمان از بین می رفت. بعضی از انواع این محصول به عنوان در دستشویی استفاده می شد، در هنگام بخار گرفتن دستشویی این درها نم و رطوبت را به خود جذب می نمودند و کم‌کم شکل ظاهری خود را از دست می دادند و رد بخار آب روی آنها باقی می ماند. در این زمان ها از پنجره های فلزی بیش از سایر پنجره ها استفاده می شد. 

با سرد شدن هوا پنجره های فلزی نیز رو به سردی می رفتند و باعث سرد تر شدن داخل خانه منزل می شدند، به همین دلیل بعد از مدتی در و پنجره های یو پی وی سی تولید شدند فراوان جایگزین پنجره و در های معمولی مورد استفاده قرار گرفتند، در یو پی وی سی هم می تواند به عنوان در دستشویی و هم در حمام کاربرد داشته باشد و بخار آب هیچگونه تاثیری روی آن نمی گذارد همین پنجره های یو پی وی سی کاملاً جدا هستند و باعث می‌شود سرما و گرد و غبار به داخل منزل نفوذ پیدا نکند، به همین دلیل این در و پنجره خیلی دور جایگزین در و پنجره های قبلی شدند. 

قیمت روز درب و پنجره upvc در بازار تهران

قیمت روز درب و پنجره upvc در بازار تهران درب و پنجره upvc صادراتی یکی از بهترین انواع در و پنجره است. قیمت درب و پنجره ساختمان امروزه با افزایش قیمت حدود سه برابری مواجه شده است و قیمت این محصول همواره رو به افزایش است که دلیل این افزایش قیمت را می‌توان افزایش قیمت مواد اولیه دانست. 

برای اطلاع از قیمت روز درب و پنجره یو پی وی سی می توانید به سایت های آنلاین در این زمینه مراجعه نمایید و قیمت روز محصولات را در این سایت‌ها بیابید.