فروش ویژه سقف کاذب کناف مدرن

سقف کاذب کناف مدرن به عنوان متداولترین سقف های پیشرفته در ایران کابردهای مختلفی دارد. مزایای استفاده از این محصول موجب شده تا سفارش برای نصب در محیط های اداری و خانگی آن افزایش یابد. چه روش های برای خرید و فروش ویژه این محصولات با قیمت رقابتی و ارزان برای شرکت های خدماتی در این حوزه وجود دارد؟

فروش ویژه سقف کاذب کناف مدرن

مزایا و معایب استفاده از سقف کاذب

مزایا و معایب استفاده از سقف کاذب در صنعت ساختمان سازی یکی از عناصر مدرن و پرطرفدار به ویژه برای نمای داخلی ساختمان استفاده از سقف ها پیش ساخته است. این محصولات به سقف کاذب شهرت دارند که بر اساس نوع کارآیی و کاربرد مدل های مختلفی را شامل می شوند.
سقف کاذب کناف، رابیتس، مشبک، پی وی سی، چوب، آلومینیومی و آی گلس نمونه هایی از این محصولات به شمار می آیند که هر کدام مزایا و معایب خاص خود را دارند. در ایران دو نوع سقف کاذب یعنی مدل های کناف و رابیتس بیشترین میزان سفارش برای نمای داخلی ساختمان های مسکونی دارند.
از آنجایی که امکان پیاده کردن این سقف ها در محیط های مختلف و بر روی انوا گچ کاری وجود دارد، استقبال بی نظیری از آنها شده است. از جمله مزایای استفاده از سقف کاذب کناف مدرن می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • کاهش مصرف انرژی در ساختمان
  • سبک سازی ساختمان های بلند و چند طبقه
  • امکان اجرا به صورت دکوراتیو
  • صرفه جویی در هزینه ها و زمان
  • سرعت اجراسازی بسیار سریع
  • نسب آسان و امکان تعویض این سقف ها
  • مقاومت در برابر عوامل محیطی مانند رطوبت

قابل ذکر است که معایب استفاده از این نوع سقف ها بقدری اندک است که نسبت به کاهش هزینه ها قابل روئیت نیست. با این حال عدم مقاومت سقف کناف در برابر آتش سوزی های احتمالی را می توان از معایب آن عنوان کرد.

شرکت پخش سقف کاذب کناف مدرن

شرکت پخش سقف کاذب کناف مدرن امروزه پخش سقف کاذب در بازار سراسر کشور با روش های مختلفی صورت می گیرد. با این حال اکثر شرکت های خدماتی و فعال در زمینه نصب و اجرای این محصولات به دنبال تامین کننده معتبر جهت عقد قرارداد با هدف کاهش هزینه های خرید هستند.
به علت رقابت و عرضه انواع سقف کاذب کناف ایرانی، چینی، ترکی و … اطمینان از کیفیت محصول اهمیت زیادی دارد. چرا که اعتبار شرکت های نصاب در گرو اجرای هر بهتر سقف ها و تضمین طول عمر محصولات است.
در این مرکز به عنوان نمایندگی فروش سقف کاذب با برندهای معتبر ایرانی و ترکیه ای، جدیدترین تولیدات به صورت عمده در اختیار خریداران و فعالین بازار قرار می گیرند. اطمینان از کیفیت و قیمت دو فاکتور مهم در محصولات عرضه شده از سوی نمایندگان پخش آنلاین به شمار می آیند.