قرار گرفتن سیم افشان یک و نیم در خاک سبب رشد بیشتر گیاهان می شود

ویژگی های سیم افشان یک و نیم تحت شرایط VLF به طور متفاوت توسط محققان مورد مطالعه قرار گرفته است. برای تشخیص PD و طبقه بندی نوع خطا، الگوهای PD حل شده فاز به طور گسترده ای مورد استفاده قرار گرفته اند.

در شرایط VLF، اگرچه ولتاژ شروع PD (PDIV) و ولتاژ خاموشی هر دو در مقایسه با ولتاژهای زیر 50 هرتز کمی بالاتر هستند [46]، الگوهای PD از نظر کیفی تفاوتی ندارند.

ترکیبی از VLF tanδ (زاویه فاز بین ولتاژ و جریان) و اندازه‌گیری VLF PD می‌تواند اطلاعات بیشتری در مورد وضعیت عایق کابل بدهد.

تشخیص ترکیبی PD پس از نصب کابل در توصیه می‌شود، جایی که اندازه‌گیری‌های PD، شامل بزرگی PDIV و PD، برای ارزیابی عملکرد اتصالات کابل‌های تازه نصب‌شده در نظر گرفته شد.

اگرچه اندازه گیری VLF PD مزیت کاهش سطح ولتاژ تست را دارد، هر کابلی که باید بررسی شود باید از سرویس حذف شود زیرا این روش در شرایط عملیاتی قابل اعمال نیست.

سیم افشان ارزان | لبیست قیمت و خرید سیم افشان | شرکت سیم و کابل بهفر دامغان

از آنجایی که نویز یک مشکل ذاتی در طول اندازه‌گیری‌های PD است که در حین کار کابل‌ها انجام می‌شود، تشخیص موفقیت‌آمیز و تجزیه و تحلیل بحرانی PD در حین نظارت بر خط بستگی زیادی به اثربخشی تکنیک‌های نویز زدایی و شناخت الگوهای PD دارد.

بر اساس پیشرفت‌ها در پلت‌فرم‌های نرم‌افزاری و سخت‌افزاری، بسیاری از محققان در مورد حذف نویز داده‌ها [50]، تشخیص الگو و تشخیص بحرانی گزارش کرده‌اند.

دانش انتشار و تضعیف PD در کابل ها توسط شنگ و همکاران توسعه داده شد. در این کار، تفاوت بین یک پالس PD اصلی و پالس ضبط شده، که در طول انتشار از طریق کابل ضعیف شده بود و تحت تأثیر دستگاه‌های نظارتی، یعنی HFCT و فیلتر بالا‌گذر (HPF) قرار گرفته بود، مورد مطالعه قرار گرفت.

بر اساس عملکرد انتقال کابل و پاسخ‌های فرکانسی HFCT و HPF، تجزیه و تحلیل‌های تأیید شده توسط آزمایش‌های آزمایشگاهی و اندازه‌گیری‌های در محل نشان داد که زمان افزایش و عرض پالس یک پالس PD به‌طور یکنواخت افزایش می‌یابد که در طول یک پالس منتشر می‌شود. کابل.