قیمت روز سقف کاذب پی وی سی سفید

سقف کاذب پی وی سی با رنگ سفید یکی از انواع پرکاربرد این محصول می باشد که امروزه استفاده از آن اهمیت زیادی پیدا کرده است. به طور کلی باید بدانید قیمت روز این نوع سقف کاذب، بسته به مدل و کیفیت آن متفاوت بوده که خریداران می توانند از مشاور فروش محصول این قیمت را جویا شوند.

قیمت روز سقف کاذب پی وی سی سفید

قابلیت نصب سقف کاذب در سطوح مختلف

قابلیت نصب سقف کاذب در سطوح مختلف

سقف کاذب جزو آن دسته از  سقف هایی است که امروزه بسیار مورد استفاده قرار گرفته و از این رو در انواع مختلف موجود می باشد.
انواع مختلف این سقف ها قابلیت نصب در سطوح مختلف را دارد. در این بین اگر بخواهیم به بررسی موارد استفاده از سقف کاذب
pvc بپردازیم باید بدانید این محصول مدتی است که جای خود را در دل سازه های مهندسی باز کرده است و علاقه مندان زیادی دارد.

این سقف ها همانطور که از اسمش پیدا است از جنس پلاستیک سخت و مستحکم می باشند که تولید آن به صورت شیمیایی و حرارتی انجام می شود.
مهمترین دلیلی که موجب شده است تا سقف کاذب پی وی سی در سطوح مختلف قابلیت نصب داشته باشد، تنوع رنگ و طرح آن بوده که افراد می‌ توانند با هر سلیقه ای آن را انتخاب کنند.
این نوع سقف از هدر رفتن انرژی جلوگیری کرده و با وجود این که قابلیت جابجایی دارد در صرف هزینه های اضافی نیز پیشگیری می‌ کند. مهمترین مکان‌ هایی که امکان استفاده از این نوع سقف کاذب در آن وجود دارد شامل منازل مسکونی، سالن های اجتماعات، پاساژهای تجاری، اتاق های داری و …می باشد.
مثلاً در ساختمان های مسکونی از این سقف کاذب برای حمام و سرویس،  پارکینگ و آشپزخانه استفاده می شود.

با این حال باید بدانید نصب سقف کاذب pvc نیز در انواع مختلفی انجام می گیرد به طوری که این سقف ها در مدل های سفید ساده، روکش دار، طرح دار و با روکش مخمل موجود هستند که هر کدام از آنها برای مکان خاصی استفاده می شوند.

بازار صادرات سقف کاذب پی وی سی سفید

بازار صادرات سقف کاذب پی وی سی سفید با وجود این که انواع مختلفی از سقف کاذب از جنس پی وی سی موجود است، طبیعتا مشاهده می شود که روز به روز خرید و فروش این محصول رونق پیدا می کند.

تولید انبوه بهترین نوع سقف کاذب با جنس پی وی سی و با استفاده از پیشرفته ترین دستگاه ها در کشور انجام می شود. این امر موجب شده که صادرات سقف کاذب پی وی سی سفید به عنوان یکی از جذاب ترین و پر کاربرد ترین محصولات به کشورهای منطقه همچون عراق صورت می گیرد.
توجه داشته باشید محصولی که جهت صادرات به این مناطق انتخاب می‌ شود، از کیفیت بسیار بالایی برخوردار بوده و طبیعتاً قیمت نسبتاً بالایی نیز خواهد داشت.