لامپ ال ای دی تکی در اتاق شما اکسیژن سازی می کند

جریان مستقیم لامپ ال ای دی تکی نور مستقیمی را به ناحیه نورانی می دهد و نور یکنواخت را تا حد زیادی افزایش می دهد و مناطق تاریک بین منابع نور را کاهش می دهد.

به این ترتیب از نور ساطع شده استفاده بهینه شده و مصرف انرژی و آلودگی نوری کاهش می یابد.

صرفه جویی در انرژی بالا:
منابع نور LED با قدرت بالا بسیار کارآمد هستند (لومن/وات)

نسبت به لامپ های معمولی و لامپ های سدیمی (و جیوه ای) 50 تا 80 درصد بیشتر در مصرف انرژی صرفه جویی می کند.

در مقایسه با لامپ های کم مصرف (CFL) 15 تا 25 درصد بیشتر در مصرف انرژی صرفه جویی می کند.

در حالی که دمای رشته در لامپ های رشته ای به 2700 درجه سانتی گراد، در لامپ های هالوژن به 3100 درجه سانتی گراد و در لامپ های تخلیه شده به 800-1000 درجه سانتی گراد می رسد، این دما در عایق های LED به 150 درجه سانتی گراد نمی رسد.

لامپ ال ای دی تکی

به عبارت دیگر 80 درصد انرژی فقط در روشنایی مصرف می شود.

حداقل هزینه نگهداری:
لامپ های LED که از LED های با طول عمر بین 50000 تا 100000 ساعت تولید می شوند، به جلوگیری از وقفه مداوم در سرویس کمک می کنند، نیاز به آسیب و تعویض را از بین می برند و 5 تا 100 برابر در تعمیر و نگهداری صرفه جویی می کنند.

لامپ‌های ال‌ای‌دی در کاربردهایی که نصب و نگهداری سیستم‌های روشنایی مانند پل‌ها، ساختمان‌های بسیار مرتفع پیچیده و پرهزینه است و یا در روشنایی امنیتی بسیار کاربردی هستند.

صرفه جویی بالا در تاسیسات جدید:
تاسیسات جدید باعث صرفه جویی قابل توجهی در هزینه سیم های مسی بسیار ضخیم مورد نیاز برای لامپ های هالوژنی معمولی سدیم یا فلز می شود.

محافظت از سلامت چشم:
سلامت چشم به شدت تحت تأثیر منبع نور، انعکاس و توزیع نور همگن است. افکت فلاش که دائماً در نورهای فلورسنت وجود دارد و در محاوره به آن چشمک می زند، قطعاً در نورپردازی led یافت نمی شود.

علاوه بر این، ال ای دی هایی که امواج الکترومغناطیسی، اشعه ماوراء بنفش، فرابنفش یا مادون قرمز ساطع نمی کنند، مناسب ترین انتخاب برای روشنایی از نظر سلامت انسان هستند.

نورپردازی سالم و صحیح علاوه بر تاثیر روانی بر کارایی پرسنل و انگیزه کاری تاثیر بسزایی دارد زیرا زندگی کارآمد و سالمی را فراهم می کند.