مراکز عرضه پروفیل upvc رنگی دوجداره

گرچه پروفیل های upvc در صنایع مختلف ممکن است کاربرد داشته باشند، با این وجود، می توان گفت عمده کاربرد این پروفیل ها در صنعت درب و پنجره سازی است. این محصولات هم به صورت رنگی و هم به صورت سفید تولید می شوند. پروفیل upvc رنگی و سفید را بهتر است از مراکز فروشنده اصلی پروفیل تهیه نمایید.

مراکز عرضه پروفیل upvc رنگی دوجداره

معرفی انواع پروفیل upvc رنگی

معرفی انواع پروفیل upvc رنگی بر اساس داده های موجود می توان گفت پروفیل های upvc  در صورت ابتدایی و اصیل خود به رنگ سفید می باشند و از آنجا که نمای های ساختمان ها سفید نیست، پروفیل های رنگی به منظور ست و هماهنگ کردن رنگ در و پنجره با رنگ خانه ها، تولید می گردد. در این قسمت ما به معرفی انواع پروفیل رنگی upvc می پردازیم.

پروفیل های upvc رنگی خود به دسته های متفاوتی تقسیم می گردند: پروفیل های رنگ شده با سیستم رنگ آمیزی (مخصوص پنجره های دوجداره)، پروفیل upvc رنگی لمینت شده و پروفیل upvc با سیستم Co extrude.

پروفیل های رنگی نوع اول به این صورت تولید می شوند که در گام نخست پنجره را مونتاژ و تولید نموده سپس آن را برای رنگ کردن به کارخانه می فرستند. استفاده از این پروفیل ها این مزیت را دارد که دست شما را در انتخاب رنگ کاملاً باز نگه می دارد. اگر قصد تعویض پنجره های کهنه خود با پنجره های پروفیل رنگی upvc رادارید، استفاده از این روش به شما امکان این را نی دهد که پنجره هی جدید را به راحتی به رنگ پنجره های قدیمی تر سفارش داده و نصب نمایید. این مسئله باعث می شود که نمای ساختمان شما همچنان اصیل بماند و از اصالت خارج نگردد.

نوع دیگر پروفیل upvc رنگی، پروفیل لمینیت شده می باشد. پروفیل لمینیت به این صورت تولید می شود که در گام نخست پروفیل را تولید و اکسترود می نمایند و سپس آن را به بخش لمینیت منتقل می نمایند؛ در این قسمت بر روی پروفیل های یو پی وی سی لایه های لمینت که به آن ها فیلم گفته می شود، می چسبانند. بعد آن ها را برای مونتاژ به تولیدی پنجره دوجداره ارسال می نمایند‌. این پروفیل ها دارای محدودیت رنگ می باشند.

در روش co extrude، موقعی که پروفیل تولید شد و قصد خروج آن را از قلب های اکسترود دارند، لایه ای رنگ بر روی آن  تزریق می نمایند. این روش که در آن باید از مقاوم بودن رنگ در برابر اشعه خورشید اطمینان حاصل کنند، در ایران رواج ندارد.

فروشنده اصلی پروفیل upvc رنگی دوجداره

فروشنده اصلی پروفیل upvc رنگی دوجداره گرچه فروشنده های زیادی ممکن است به فروش پروفیل upvc دوجداره رنگی بپردازند؛ با این وجود نمی توان گفت که محصولات عرضه شده توسط همه این فروشنده ها با کیفیت می باشد.

برای اطمینان از کیفیت پروفیل یو پی وی سی به تر است آن را از فروشندگان اصلی این محصول خریداری نماید. شرکت ما یکی از فروشندگان این گونه محصولات می باشد. اگر خواهان تهیه این محصولات هستید، با ما تماس بگیرید.