مرکز خرید درب و پنجره upvc در بازار تبریز

مرکز خرید درب و پنجره upvc در بازار تبریز، پیوسته سعی بر آن دارد، که مرغوب ترین محصولات را با طرح و اندازه های متنوع و با بهره گیری از دانش فنی کارشناسان و تکنولوژی روز دنیا، در اختیار معماران و سازندگان صنعت ساختمان سازی قرار دهد. بر طرف نمودن نیاز های داخلی کشور و جلب رضایت مشتریان و خریداران، از اهداف مهم مرکز خرید می باشد. کیفیت پروفیل درب و پنجره تبریز، اهمیت زیادی دارد. 

مرکز خرید درب و پنجره upvc در بازار تبریز

هزینه نصب درب و پنجره upvc

هزینه نصب درب و پنجره upvc هزینه نصب درب و پنجره upvc، به فاکتور ها و عوامل متعددی بستگی دارد. یکی از این فاکتور ها، یراق آلات و اتصالات مربوط به پنجره است. این اتصالات، دارای جنس های متنوعی در بازار است، که هر نمونه از آن ها، قیمت های متنوع و متفاوتی دارند. در حال حاضر، یراق آلات ترک و آلمانی در بازار یافت می شود، که بالطبع، انواع آلمانی آن، علاوه بر اینکه کیفیت بیشتری دارد، به مراتب از قیمت های بالاتری نیز برخوردار است. بنابراین، با توجه به نیاز شما و مراتب باز و بسته نمودن پنجره، نسبت به تهیه این اتصالات اقدام نمایید. 

از دیگر مواردی که بر هزینه کلی نصب درب و پنجره تاثیر دارد، نوع فوم مورد استفاده برای آن جهت هواگیری می باشد. از طرفی، نوع چسبی که برای درز بندی به کار برده می شود، بر هزینه نصب نقش دارد. در بسیاری از مکان های نصب لازم است که درب و پنجره قدیمی مورد برش قرار گیرد و درب و پنجره جدید نصب گردد. همین موضوع، بر کیفیت کار و قیمت نصب تاثیر بسزایی دارد. 

تعداد پیچ های به کار رفته برای نصب و همچنین کیفیت رگلاژ، از موارد مهمی است که بر هزینه نصب نقش مهمی را ایفا می کند. نوع و جنس پیچ، از اهمیت زیادی برخوردار می باشد و باید حتما از نوع بولدکس باشد. اندازه و سایز این پیچ ها، فرق می کند و هر کدام از آن ها، کارایی منحصر به فرد خود را دارند. هزینه های مربوط به حمل و نقل درب و پنجره از محل خرید تا محل کار، از دیگر عواملی است، بر قیمت نهایی نصب افزوده می شود. 

قیمت درب و پنجره upvc در بازار جهانی

قیمت درب و پنجره upvc در بازار جهانی قیمت جهانی درب و پنجره upvc، به عوامل و پارامتر های زیادی وابسته است. یکی از این عامل ها، نوع و جنس پروفیل به کار رفته در ساخت می باشد، که بر اساس متر، طول و متر مربع محاسبه می شود. البته، اندازه گیری پروفیل بر حسب متر و طول، دقیق تر است. بنابراین، لازم است که ابعاد مورد نظر را با دقت اندازه گیری نمود و سپس، طبق ابعاد، پروفیل درب و پنجره تهیه شود. از دیگر پارامتر ها، یراق آلات است، که بسته به باز شدن به صورت لولایی یا کشویی، دارای قیمت متفاوتی است.