نمایندگی فروش سقف کاذب ساده حمام

اجرای سقف کاذب در سال های اخیر بسیار مورد استقبال قرار گرفته و در سطح گسترده ای اجرا می شود.

همین موضوع هم منجر به تولید سقف های کاذب با جنس های متنوع و طرح های گوناگون شده است که هر کدام ویژگی های مخصوص به خود را دارا می‌باشند.

ما در این مطلب قصد داریم درباره نمایندگی فروش سقف کاذب ساده که در اماکن مختلف از جمله حمام، تالار پذیرایی و … مورد استفاده قرار می گیرد صحبت کنیم.

نمایندگی فروش سقف کاذب ساده حمام

عدم تغییر شکل سقف کاذب در اثر گرما

عدم تغییر شکل سقف کاذب در اثر گرما شاید یکی از مهم ترین ویژگی های انواع سقف کاذب را بتوان عدم تغییر شکل آن ها در اثر گرما به شمار آورد.

سقف های گچی پس از مدتی بر اساس گرما دچار ترک می شوند که منظره بسیار نامناسبی را ایجاد می کنید.

اما سقف های کاذب به دلیل وجود فضای خالی و تهویه مناسب در برابر حرارت و گرما مقاوم می باشند و در نتیجه ماندگاری بالایی دارند.

همینطور لازم به ذکر است که جنس های مختلف از سقف کاذب دارای میزان مقاومت متفاوتی در برابر گرما می باشند که باید به این موضوع هم توجه داشته باشید.

اما چرا مقاومت سقف در برابر گرما تا این جد مهم است؟

اگر سقف کاذب این مقاومت را نداشته باشد، پس از مدتی دچار تغییر شکل می شود و در نتیجه کارایی و زیبایی خود را از دست می دهد.

بنابراین احتیاج به تعویض پیدا می کند و در نتیجه صرفه اقتصادی نخواهد داشت.

همینطور در بسیاری از موارد از فضای خالی سقف کاذب و سقف اصلی برای سیم کشی استفاده می شود و طبیعی است که اگر سقف کاذب در برابر گرما مقاوم نباشد، منجر به ایجاد خطراتی همچون اتصالی و آتش سوزی به واسطه سیم کشی ها می شود.

خرید عمده سقف کاذب ساده حمام

خرید عمده سقف کاذب ساده حمام خرید سقف کاذب در حال حاضر در بازار کشور ما بسیار رونق پیدا کرده است. در حال حاضر هم تقریبا در تمام مراکز تجاری و اداری از این سقف ها استفاده می شود.

همین موضوع منجر شده است که فروش این محصولات به صورت عمده هم صورت بگیرد. طبیعی است که قیمت فروش محصول عمده نسبت به خرید در حجم پایین کم تر خواهد بود.

خوشبختانه خرید عمده سقف کاذب به صورت اینترنتی و آنلاین هم امکان پذیر است. به این صورت شما می توانید محصول مورد نظرتان را در هر ساعت از شبانه روز خریداری کنید و در محل مورد نظر نحویل بگیرید.

اگر قصد خرید عمده سقف کاذب را دارید می توانید همین اکنون با شماره هایی که در پایین سایت درچ شده اند تماس حاصل کنید و با نمایندگان فروش ما در ارتباط باشید.