واحد تولید نمای شیشه ای ساختمان فریم لس

امروزه جهت اجرای نمای ساختمان ها، به خصوص ساختمان های اداری از شیشه استفاده می کنند. نمای شیشه ای ساختمان ها از شیشه های فریم لس ساخته می شود که موجب زیبایی نمای ساختمان شده و مزایای بسیاری نیز دارد. واحد تولید نمای شیشه ای ساختمان فریم لس در حال تولید بهترین کیفیت این محصول می باشد که به دو روش مستقیم و غیر مستقیم عرضه می شود. 

واحد تولید نمای شیشه ای ساختمان فریم لس

بخش های تشکیل دهنده نمای شیشه ای

بخش های تشکیل دهنده نمای شیشه ای امروزه محصولات بسیاری جهت اجرا بر روی نمای ساختمان ها طراحی و تولید می شوند که هر کدام دارای ویژگی ها و مزایای منحصر به فرد خود می باشند.

نمای شیشه ای امروزه از متداول ترین محصولات در این زمینه می باشد که اغلب در ساختمان های اداری به کار می رود. مشخص است که این نوع نما نیز مانند تمامی وسیله ها از به هم پیوستن چند بخش تشکیل شده است. بخش های نما شیشه که تشکیل دهنده ی این محصول می باشند عبارتند از:

  • زیر سازی فلزی که در قاب های ثابت و بازشو اندازه ی متفاوتی داشته و قابلیت تعمیر در زمان بروز مشکل را دارند. همچنین افراد می توانند بنا بر سلیقه و یا به علت جلوگیری از زنگ زدن آن را رنگ کنند.
  • قاب های آلومینیومی که بر اساس فلز زیرساز خود ساخته می شوند و رنگ کردن آن ها نیز ممکن می باشد.
  • شیشه های دوجداره که موجب تناسب شرایط آب و هوایی می شود. یعنی در سرمای زمستان هوای ساختمان گرم و در گرمای طاقت فرسای تابستان هوای داخل ساختمان خنک خواهد ماند.

این محصول از مزایای بسیاری برخوردار می باشد که از آن ها می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  1. عایق مناسب در برابر گرما و سرما
  2. عایق صدا
  3. دوام و کیفیت بالا 
  4. قیمت مناسب 
  5. مدرن بودن 
  6. زیبایی بیشتر ساختمان ها 
  7. یکدست بودن نمای ساختمان و … 

نمایندگی پخش نمای شیشه ای ساختمان فریم لس

نمایندگی پخش نمای شیشه ای ساختمان فریم لس شیشه های فریم لس امروزه جهت اجرای نمای ساختمان ها مورد استفاده قرار می گیرد، از این رو از اهمیت بالایی برخوردار می باشد. این شیشه ها در بهترین کیفیت تولید شده و سپس در مراکز و نمایندگی های مربوطه عرضه می شود. 

نمایندگی پخش نمای شیشه ای ساختمان فریم لس این محصول را به  دو روش حضوری و غیر حضوری به متقاضیان گرامی ارائه می کند. 

قیمت این محصول بنابر کیفیت و کارایی آن بسیار نازل و مناسب می باشد، از این رو تقاضا برای دریافت شیشه فریم لس روز به روز بیشتر می شود. متقاضیان شیشه های فریم لس می توانند این محصول را از نمایندگی مربوط با قیمتی مناسب تهیه کرده و مورد استفاده قرار دهند.