واحد تولید پنجره upvc صنعتی اصفهان

پنجره upvc صنعتی طوری طراحی شده است تا مقاومت بالایی در برابر نور خورشید داشته باشد، زیرا این محصولات همواره در معرض نور مستقیم خورشید قرار دارند. این محصولات دچار رنگ پریدگی نمی شوند و از طول عمر بالایی برخوردارند. واحد تولیدی پنجره های upvc صنعتی در اصفهان محصولاتی با کیفیت و مرغوب عرضه می کند.

واحد تولید پنجره upvc صنعتی اصفهان

مقاوت پنجره upvc در مقابل اشعه خورشید

مقاوت پنجره upvc در مقابل اشعه خورشید مقاوت پنجره upvc در مقابل اشعه خورشید مثال زدنی و خارق العاده است و یکی از مهم ترین ویژگی های این محصول به شمار می رود. این پنجره ها در شرایط مختلف آب و هوایی کیفیت اولیه خود را حفظ می نمایند. این محصول از موادی تهیه شده است که جاذب می باشد و به همین دلیل اشعه خورشید بر روی رنگ و جنس آن تاثیری ندارد. از آنجایی که میزان شدت تابش خورشید در نواحی مختلف، متفاوت است میزان استفاده از مواد جاذب نیز متغیر می باشد.

پروفیل های پنجره upvc از رنگ دانه هایی تشکیل شده اند که در برابر تغییرات دمایی و تابش خورشید مقاومت بالایی از خود نشان می دهند. این رنگدانه ها از جنس دی اکسید تیتانیوم هستند و از معادن استخراج می شوند. تیتانیوم بعد از استخراج، طی فرایندی مختلف مش بندی می شود و سپس در صنایع گوناگون مورد استفاده قرار می گیرد. متاسفانه در کشور عزیزمان هیچ معدن تیتانیومی وجود ندارد و تمامی احتیاجات صنایع از خارج تامین می گردد، به همین دلیل قیمت بالایی دارد. معمولا این نوع پنجره ها با توجه به نوع آب و هوا طراحی می شوند. مناطق اروپایی به دلیل وجود اشعه بیشتر نیاز به رنگدانه های بیشتری دارد و نواحی آسیایی کمتر نیاز به این نوع ترکیب دارند.

از آنجایی که پنجره قسمتی از بنا است که همواره در برابر اشعه مضر و قوی خورشید قرار  دارد، نیاز به استفاده از فناوری upvc جهت مقاومت در برابر ایجاد رنگ پریدگی اهمیت زیادی دارد و از آسیب به پنجره جلوگیری می نماید. اکسید تیتانیوم منجر به منعکس شدن اشعه خورشید از سطح پنجره می شود، در نتیجه کمترین میزان آسیب به محصول وارد می آید. این نوع پنجره ها تا سال ها قابل استفاده هستند، بدون اینکه کوچکترین آسیبی ببینند.

نمایندگی پخش پنجره upvc صنعتی اصفهان

نمایندگی پخش پنجره upvc صنعتی اصفهان نمایندگی پخش پنجره upvc محصولات خود را در رنگ ها، سایز ها و طرح های متنوع و با کیفیت تضمینی ارائه می کند و همواره سعی در جلب رضایت مشتریان گرامی داشته است.

نمایندگی پخش پنجره های صنعتی upvc محصولات خود را به صورت مستقیم و بدون حضور واسطه توزیع می نماید، به همین دلیل قیمت تهیه کالا مقرون به صرفه خواهد بود.