وسایل یکبار مصرف دندان پزشکی که نایاب شد

علاوه بر این، آن دسته از وسایل یکبار مصرف دندان پزشکی که جایگزینی آنها دشوار است، از محدودیت هایی رنج خواهند برد. آگاهی از وضعیت فعلی به ما کمک می کند تا بفهمیم که چرا لازم است تجارت خود را با شرایطی که توسط مقررات جدید در مورد ممنوعیت پلاستیک های یکبار مصرف تعیین شده است، تطبیق دهیم.

دندانپزشکی از رونق محصولات پلاستیکی در امان نمانده است: ادغام آنها در کلینیک های دندانپزشکی در 50 سال گذشته رشد تصاعدی را تجربه کرده است. با این حال، متخصصان دندانپزشکی اکنون می‌دانند که مسئولیت حذف تولید این نوع زباله‌ها را دارند، که در هر کلینیک دندان‌پزشکی رایج است.

خبر خوب این است که پیروی از این مقررات جدید نه تنها از نظر مراقبت از کره زمین پیشرفت می کند، بلکه یک گام ساده است که بازار گزینه های متعددی را برای ما فراهم می کند.

ما از DVD Dental بهترین محصولات زیست تخریب پذیر را انتخاب کرده ایم تا تضمین کنیم که انتقال کلینیک دندانپزشکی شما به سمت مصرف مسئولانه با حداکثر تضمین کیفیت، ایمنی و بهداشت انجام می شود.

پلی لاکتیک اسید (PLA) یک جایگزین عالی برای پلاستیک است، با مزیت این که به لطف ترکیب گیاهی آن کاملاً زیست تخریب پذیر است، زیرا مشتقی از نشاسته ذرت است. پس از دفع، پلی لاکتیک اسید به طور کامل در عرض 90 روز بازیافت می شود.

در دی‌وی‌دی دنتال لیوان‌ها و سینی‌های یک‌بار مصرف ساخته‌شده از این ماده را پیدا می‌کنید تا از مقاومت و آسپسیسی که به دنبال آن هستید اطمینان حاصل کنید، این ابزار یکی از پرکاربردترین‌ها در کلینیک‌های دندان‌پزشکی است.

با مسواک های قدیمی خداحافظی کنید. مسواک زدن آینده از بامبو زیست تخریب پذیر ساخته شده است، ماده ای مقاوم که به محیط زیست احترام می گذارد و علاوه بر این، زیبایی بالایی دارد. در DVD Dental ما به شما برس های بامبو برای بیماران بزرگسال و بیماران کودک و برس های بین دندانی بامبو را پیشنهاد می کنیم.