با استفاده از یک دماسنج لیزری شکلات در منزل از شر مورچه ها در امان بمانید!

هنگام آموزش خواندن دماسنج لیزری به کودکان، مهم است که به آنها یاد دهید که چرا خواندن دماسنج لیزری مهم است قبل از آموزش خواندن دماسنج لیزری به بچه ها، آنها باید مهارت های ریاضی ابتدایی مانند شمارش 10 ثانیه را درک کنند و متوجه شوند و درک کنند که آب و هوا روز به روز تغییر می کند.

با آموزش خواندن دماسنج لیزری شکلات به کودکان می توانید به آنها در درک دما و نحوه تغییر آن کمک کنید و به آنها نشان دهید که می توانند هر روز دما را به تنهایی بررسی کنند.

نحوه شمارش 10 ثانیه را با کودکان مرور کنید از صفر شروع کنید و تا 100 بشمارید.

در حالی که یک دماسنج لیزری بزرگ را در دست گرفته اید، به کودکان توضیح دهید که دماسنج ها 10 ثانیه شمارش می کنند. از بچه های خاص بخواهید که به اعداد خاصی اشاره کنند، مثلاً 40 یا 60.

به علامت های کوچکتر در بین هر عدد اشاره کنید توضیح دهید که بزرگترین علامتی که در بین هر عدد قرار دارد در نیمه راه بین عدد زیر آن و عدد بالای آن است به عنوان مثال، بزرگترین علامت بین 20 و 30، 25 است.
دماسنج لیزری شکلات

به بچه ها توضیح دهید که هر نمره کوچک یک عدد بالا می رود 9 علامت کوچک بین هر دو عدد (1-4 و 6-9) و یک نشان بزرگتر وجود دارد که قبلاً آن را به عنوان علامت میانی می شناسیم به اعداد خاصی مانند دو نمره بالای 90 92 یا هفت نمره بالای 10 17 اشاره کنید.

با بچه ها در مورد خط قرمز وسط دماسنج لیزری صحبت کنید توضیح دهید که یا جیوه، الکل یا یک ماده شیمیایی مشابه است که با دمای بیرون برهمکنش می‌کند، یا چقدر گرم است که باعث می‌شود خط قرمز به سمت بالا یا پایین حرکت کند. عددی که خط قرمز روی آن متوقف می شود، تعداد دمای فعلی است.

 توضیح دهید که چگونه اگر خط قرمز به اعداد بالاتر برود گرمتر می شود و اگر به اعداد کمتر کاهش یابد سردتر می شود.

توجه داشته باشید که دماسنج لیزری در داخل با بچه ها چه دمایی را می گوید، سپس دماسنج لیزری را بیرون بگذارید و بگذارید چند ساعت بماند تفاوت دماسنج لیزری را به بچه ها نشان دهید، در مقایسه با تفاوت در دمای داخل و خارج است.