با روتختی ترمه ابریشم یزد مردی جان زنش را گرفت

اگرچه ما می‌توانیم روتختی ترمه ابریشم یزد در همه سبک‌ها پیدا کنیم، اما معمولاً طرح‌های سنتی‌تری با نقش‌های ساده، گل‌ها یا رنگ‌های یکدست دارند. بوتی‌ها با الهام‌گیری مدرن‌تر، پیشنهادهای نوآورانه‌تری دارند که برای اتاق‌خواب‌های اصلی ایده‌آل هستند.

بوتی ها شباهت خاصی به لحاف دارند اما در دو نکته کلیدی نیز با این روتختی تفاوت دارند: ضخامت آن: لحاف ها معمولاً لحاف ضخیم تری نسبت به بوتی دارند، همچنین سنگین تر هستند.

فصول ایده آل برای استفاده از آن ها: در حالی که لحاف برای ماه های سرد بیشتر توصیه می شود، بوتیس برای نیم فصل مناسب است. اگر در زمستان آنها را با یک پتوی خوب ترکیب کنید، می توانید در تمام طول سال از آنها استفاده کنید.

چرا لحاف بوتی را برای اتاق خواب خود انتخاب کنید؟هنوز شما را متقاعد نکرده اید که برای بهار به یک بوتی برگشت پذیر نیاز دارید؟ مقاله ما را با دلایل غیرقابل مقاومت برای داشتن بوتی در خانه از دست ندهید و توجه داشته باشید که چرا باید یک بوتی برای اتاق خواب خود تهیه کنید.

می توانید آنها را با لحاف خود ترکیب کنید برای استفاده از بوتی لازم نیست لحاف خود را رها کنید! می توانید آن را طوری قرار دهید که انگار یک پتو است و بوتی خود را روی آن قرار دهید، بنابراین از یک تخت سنتی و ظرفیت گرمایی که بسیار دوست دارید از لحاف مورد علاقه خود لذت خواهید برد.

به درستی و ضروری پناه می برند آنها برای نیمه و در مناطقی که هوا خیلی سرد نیست عالی هستند. می توانید خود را با آنها بپوشانید زیرا نسبت به سایر ملافه ها شما را گرمتر می کنند، اما شب ها هم عرق نمی کنید زیرا گرما بیش از حد است.