با لنت ترمز ال نود با خیال راحت پشت فرمان چای بنوشید

هنگام سنباده زدن لنت ترمز ال نود ، پوشش ها باید صاف باشند، در غیر این صورت سطح به طور ناهموار برداشته می شود. این می تواند منجر به عملکرد ضعیف ترمز و حتی صدای جیر جیر شود.

هنگام آسیاب کردن فقط فشار متوسطی اعمال کنید، در غیر این صورت می توانید شیارهای عمیق یا لنت های ترمز را بکشید. به اندازه کافی سطح را بردارید تا زمانی که دیگر براق یا براق به نظر نرسد.

اکنون سطح باید ساتن و کمی زبر باشد. لنت ها را مجدداً نصب کنید و ترمزهای دوچرخه را برای 20 توقف سخت (متوسط) روی دوچرخه فشار دهید تا لنت های ترمز روی دیسک ترمز تنظیم شوند یا دوباره ترمز شوند. اگر بعد از تعمیر متوجه شدید که اثر ترمز بهینه نیست، حتما باید لنت های جدید نصب کنید

این لاستیک ها از الیاف آلی و رزین مصنوعی ساخته شده اند. اگرچه سختی کمتری نسبت به پدهای فلزی دارند، اما گاز بیشتری دارند و صدای کمتری دارند. این لنت ها برای دیسک های ترمز با سوراخ های کوچک در سطح ترمز مناسب هستند

لنت ترمز لعاب دار را می توان به خوبی تشخیص داد. از یک طرف اثر ترمز به طور قابل توجهی کاهش می یابد، از طرف دیگر اگر هنگام ترمزگیری صدای جیر جیر می کند. صدای جیر جیر هنگام ترمز گرفتن با دوچرخه همیشه زنگ خطر است.

یک ترمز دیسکی بهینه و با عملکرد خوب نباید هیچ صدایی ایجاد کند. لرزش بیش از حد در هنگام ترمزگیری نیز می تواند یک سیگنال واضح باشد. لنت های ترمز را بردارید و بررسی کنید.

سطح لنت ترمز لعابدار صاف تر به نظر می رسد. وقتی نور به آن برخورد می کند کمی می درخشد. به جای اینکه کمی زبر و مات باشد کاملاً جلا به نظر می رسد. لعاب اغلب با دیسک‌ها و لنت‌های ترمز جدید اتفاق می‌افتد.