خرمای مضافتی درجه یک بم که باعث کنسل شد پرواز به چین شد

آنتی اکسیدان ها از سلول ها در برابر رادیکال های آزاد محافظت می کنند که می تواند باعث واکنش های مضر در بدن شود و منجر به بیماری شود.

این خرمای مضافتی درجه یک بم حاوی تانن ها و پلی فنول ها است که دارای اثرات آنتی اکسیدانی و ضد التهابی هستند، به این معنی که می توانند با عفونت مبارزه کرده و التهاب را کاهش دهند.

خرما سرشار از آنتی اکسیدان است که می تواند به پیشگیری از بیماری هایی مانند دیابت، بیماری قلبی و سرطان کمک کند.

خرما بسیار سالم است زیرا شکر صنعتی به آن اضافه نمی شود و شیرینی آن صرفا به دلیل قند طبیعی آن است. به دلیل این شیرینی طبیعی، خرما اغلب به عنوان جایگزینی برای شکر صنعتی ناسالم استفاده می شود و می توان از آن به روش های مختلف در آشپزخانه استفاده کرد.

شکلات تخته ای یا خرما؟ سپس خرما قطعاً گزینه سالم‌تری است و میل به شیرینی‌ها را با پایداری بیشتری برآورده می‌کند.

خرما به دلیل شیرینی طبیعی خود جایگزینی ایده آل و سالم برای شکر صنعتی است.

آیا هنگام کاهش وزن می توانید خرما بخورید؟ بله، حتی می توانید بدون عذاب وجدان این کار را انجام دهید. از آنجایی که خرما بسیار سالم است و شکر اضافه ای ندارد، یک ماده خوشمزه در پخت در هنگام کاهش وزن یا فقط به عنوان یک میان وعده ایده آل برای رفع هوس است.

خرما را می توان به روش های مختلفی تهیه کرد و با شیرینی خود غذاها را تقویت کرد. به عنوان مثال، خرماهای پیچیده شده در بیکن و خرمای پر شده به عنوان پیش غذا بسیار محبوب هستند.

آنها همچنین می توانند در نان پخته شوند یا به عنوان یک ماده اولیه برای توپ های انرژی استفاده شوند. آنها همچنین یک عنصر محبوب در سالاد میوه و سالاد سبز هستند.

اکنون می توانید خرمای خشک را در تمام سوپرمارکت ها، تخفیفان ها و داروخانه ها پیدا کنید. علاوه بر انواع خرما، خرمای مدجول که نام خرمای شاه را یدک می‌کشد، در این کشور محبوبیت خاصی دارد.