رومیزی تلفیقی با سفره یکبار مصرف که قابلیت تجدید پذیری دارند

این درخواست ثبت اختراع غیرموقت مدعی مزایای یک درخواست ثبت اختراع موقت قبلی به شماره 61/279343 است که در 21 اکتبر 2009 توسط مخترعان موضوع ثبت شده است و دارای عنوان “پارچه میز ترکیبی و کیسه زباله” است.
پیشینه اختراع
(الف) زمینه اختراع
این اختراع مربوط به پارچه رومیزی اعم از سفره یکبار مصرف شفاف و کیسه زباله برای دریافت بالای میز در هنگام صرف غذا یا مهمانی و به ویژه، اما نه به صورت محدود، به ترکیبی از پارچه رومیزی و کیسه زباله که برای پیک نیک، مهمانی ها و رویدادهای بیرون از منزل استفاده می شود، می باشد.
دارای قسمت رویی رومیزی که برای تحویل گرفتن روی میز از کاغذ نازک یا پلاستیکی و قسمت پایینی کیسه زباله از ورق پلاستیکی نازک و برای دریافت اقلام زباله در آن از قسمت رویی پارچه میز استفاده می شود.
(ب) بحث در مورد ماده قبلی
پیش از این، یک میز در یک رویداد در فضای باز یا داخلی معمولاً قبل از سرو مواد غذایی با یک پارچه سفره یکبار مصرف مجلسی پوشانده می شد. پس از اتمام مراسم، اقلام دور ریخته شده جمع آوری شده و داخل کیسه زباله قرار می گیرند یا به بشکه زباله در نزدیکی پارک حمل می شوند.
اختراع موضوع نیاز به آوردن یک سفره یکبار مصرف ضخیم به همراه چند کیسه زباله را برای یک پیک نیک یا مهمانی بی نیاز می کند.
خلاصه اختراع
با توجه به موارد فوق، هدف اصلی اختراع موضوع ارائه یک سفره یکبار مصرف ارزان قیمت است که می تواند به سرعت به یک کیسه زباله بزرگ برای دریافت زباله تبدیل شود.
اقلام را در پایان یک رویداد در فضای باز دور بریزد.یکی دیگر از اهداف اختراع، ترکیب پارچه رومیزی و کیسه زباله است که می تواند برای انواع رویدادهای فضای باز استفاده شود و به همان اندازه برای رویدادهای داخلی، سالن های آشغال و موارد مشابه برای دور ریختن سریع زباله ها مورد استفاده قرار می گیرد.
  • منابع:
    1. Table cloth and trash bag combination
  • تبلیغات: 
    1. محققان ناسا به دنبال کارآفرینی در مریخ می باشند!
    2. پالتی که بجای قایق استفاده شده است!
    3. با پوشیدن شلوار چرم خود را درمان کنید
    4. ارزان ترین گاو صندوق همراه شما